Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρά στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) εντάσσοντας οκτώ ακόμη δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα ενταχθούν στην υπηρεσία επιπλέον δέκα δήμοι. Μάλιστα στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των δήμων της χώρας έως το τέλος του έτους.
Στο εξής, τα ΚΕΠ των Δήμων Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντός τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ, και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται συνολικά από 45 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά τους συμπολίτες μας που για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Στο εξής, τα ΚΕΠ των Δήμων Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντός τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ, και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται συνολικά από 45 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά τους συμπολίτες μας που για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.