Αρκετές καταγγελίες έχουν προκύψει για ινστιτούτο αισθητικής στο κέντρο της Αθήνας, καθώς φαίνεται να έχει εξαπατήσει πλήθος κόσμου.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που μεταδόθηκε στο Mega, το κέντρο αισθητικής έβαζε τους πελάτες να προπληρώνουν το πρόγραμμα που ήθελαν να κάνουν και στη συνέχεια ακύρωνε το ραντεβού, χωρίς όμως να επιστρέψει τα χρήματα που είχε πάρει.
Οι τρόποι προσέλκυσης πελατών και η... εξαφάνιση
Το συγκεκριμένο ινστιτούτο αισθητής χρησιμοποιούσε δελεαστικές προσφορές στα social media, τηλεφωνικές προσφορές ή άτομα στον δρόμο για να προσελκύσει πελάτες και στη συνέχεια, αφού τους έπειθε να προπληρώσουν εξ ολοκλήρου το πακέτο, εξαφανιζόταν χρησιμοποιώντας διάφορες δικαιολογίες, ενώ άλλαζε και επωνυμία.
«Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες», καταγγέλλει πελάτισσα του ινστιτούτου ομορφιάς
«Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα τη φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω. Πήγα, εξ όψεως το “ιατρείο” ήταν ωραίο, προπλήρωσα τη θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα “για να περάσει”. Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα κάνει ξανά laser και το θεώρησα φυσιολογικό» είπε αρχικά η κυρία Ελένη, και συνέχισε:
«Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω τη θεραπεία, μου έστειλαν ένα SMS και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανόμενη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας».