Καραμανλής: Δεν έχει αποδειχθεί ότι τα ΜΜΜ είναι εστίες υπερμετάδοσης του κορωνοϊού - iefimerida.gr

Καραμανλής: Δεν έχει αποδειχθεί ότι τα ΜΜΜ είναι εστίες υπερμετάδοσης του κορωνοϊού

Ο Κώστας Καραμανλής
Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στον Ρ/Σ Θέμα 104,6.

Tην ίδια ώρα, απέρριψε τους ισχυρισμούς πως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) είναι εστίες υπερμετάδοσης του κορωνοϊού. Εξήγησε πως δεν έχει αποδειχθεί κάτι τέτοιο, παραδέχεται ωστόσο ότι όπως σε όλους τους κλειστούς χώρους είναι εν δυνάμει εστίες μετάδοσης και τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, σημείωσε ότι λόγω της πανδημίας έχει παρατηρηθεί ότι οι πολίτες χρησιμοποιούν λιγότερο πλέον τα ΜΜΜ.

Σε ό,τι αφορά την προσπάθεια ενίσχυσης των Μέσων Μαζικής μεταφοράς, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι γίνεται μία καθημερινή διαχείριση κρίσης για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες. Σημείωσε ότι σήμερα υπάρχουν 3.000 περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων την ημέρα σε σχέση με το Σεπτέμβριο, ότι κυκλοφορούν 1.250 λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας από 850 (αύξηση 50%), καθώς και ότι έρχονται επιπλέον 300 λεωφορεία με leasing το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου.

Τόνισε επίσης ότι για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια γίνονται προσλήψεις οδηγών και τεχνικών, ενώ η πρώτη φάση του μεγάλου διαγωνισμού, η οποία αφορά στην προμήθεια 800 νέων λεωφορείων, είναι σε διαβούλευση. Αναφέρθηκε και στα 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, που έχουν ήδη ενισχύσει τις περιφερειακές γραμμές. Και υπενθύμισε ότι το υπουργείο εξετάζει και τη δυνατότητα να τοποθετηθούν ειδικά μηχανήματα καθαρισμού αέρα στους συρμούς του Μετρό, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Γραμμή 4: Στο επόμενο τρίμηνο εργασίες ακόμα και σε Κολωνάκι Εξάρχεια

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στη Γραμμή 4 του Μετρό, καθώς προχθές η Αττικό Μετρό Α.Ε. και η ανάδοχος εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. υπέγραψαν τη σύμβαση για την υλοποίηση των πρόδρομων εργασιών. Σημείωσε ότι πρόκειται για την πρώτη μεγάλη επέκταση του Μετρό και ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά και φιλοπεριβαλλοντικά έργα στην Αττική, που θα αλλάξει την όψη της Αθήνας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξήγησε ότι θα στηθούν τα πρώτα εργοτάξια στο άλσος Βεΐκου και στο Γουδή και μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα ξεκινήσουν εργασίες ακόμη και στις πλατείες Κολωνακίου και Εξαρχείων. Ανέφερε επίσης ότι συζητείται και η επέκταση της Γραμμής, το λεγόμενο «πέταλο», ώστε να φτάσει το Μετρό και στον Περισσό.

Όσον αφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι το θέμα του σταθμού Βενιζέλου βρίσκεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας, το οποίο θα συνεδριάσει για να κλείσει αυτή η εκκρεμότητα όταν ανοίξουν και πάλι τα δικαστήρια. Υπενθύμισε ότι ο προγραμματισμός της Κυβέρνησης είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης να είναι έτοιμο το 2023 και ξεκαθάρισε: «Να είστε σίγουροι ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θα εγκαινιάσει μουσαμάδες, όπως έκανε ο Αλέξης Τσίπρας».

Ο ΒΟΑΚ πλέον παίρνει σάρκα και οστά

Με αφορμή την Παρουσίαση του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης από τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι στο Ταμείο Ανάκαμψης θα ενταχθούν όχι μόνο οδικά έργα (καθώς άλλωστε με την εξαίρεση του ΒΟΑΚ και του Ε65 τα κυριότερα μεγάλα οδικά έργα στην Ελλάδα έχουν ολοκληρωθεί), αλλά και έργα αντιπλημμυρικά και σιδηροδρομικά. Διευκρίνισε δε ότι εκτός από το Ταμείο Ανάκαμψης, στο οποίο εντάσσονται έργα ώριμα τα οποία θα μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα, υπάρχουν και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το ΕΣΠΑ 2021- 2027, το οποίο προσφέρει τεράστιες δυνατότητες.
Όσον αφορά στο ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι μέσα σε 17 μήνες έχουν ολοκληρωθεί όλες οι μελέτες, που έπρεπε να είχαν γίνει τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια και μάλιστα χθες «βγήκε στον αέρα» η Β΄ φάση του διαγωνισμού ΣΔΙΤ για τα 22,5 χιλιόμετρα Χερσόνησος – Νεάπολη, γεγονός που σημαίνει ότι ακολουθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και άρα θα υπάρχει ανάδοχος για το έργο μέχρι το τέλος του 2021, αρχές του 2022. Προανήγγειλε ότι σύντομα θα ανακοινωθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα συνολικά για τον ΒΟΑΚ.
«Το έργο αυτό πλέον παίρνει σάρκα και οστά. Δεν είναι στα χαρτιά, όπως παλιά», δήλωσε ο κ. Καραμανλής.

«Παραλήρημα μίσους από Πολάκη»

Όσον αφορά στη σύσταση επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης για τυχόν ευθύνες του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκου Παππά, ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι η Νέα Δημοκρατία δεν επιδιώκει την ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής, επισήμανε όμως ότι έχουν έρθει στη Βουλή μία σειρά από στοιχεία και επώνυμες μαρτυρίες. «Το Κοινοβούλιο δεν μπορεί να σφυρίζει αδιάφορα», τόνισε.
Σχολίασε δε ότι με μεγάλη λύπη άκουσε στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τον κ. Πολάκη, ο οποίος ξεπέρασε σε χυδαιότητα τον εαυτό του και επιδόθηκε σε ένα παραλήρημα μίσους, με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς. «Τελικά βλέπουμε ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό το κλίμα διχασμού και ποιος προσπαθεί να ανεβάσει το πολιτικό θερμόμετρο», κατέληξε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Καραμανλής σχολίασε και τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, επισημαίνοντας ότι η Νέα Δημοκρατία έχει από το ΣΥΡΙΖΑ διαφορά πολύ μεγαλύτερη από εκείνη των εκλογών, τόνισε όμως ότι αυτό που προέχει τώρα είναι να βγει η χώρα από την πανδημία, να ανασυνταχθεί η οικονομία και να δοθεί ιδίως στους νέους ανθρώπους κάτω των 30 – 35 ετών, οι οποίοι έχουν ζήσει την τελευταία δεκαετία μία οικονομική κρίση και τώρα ζουν και την κρίση της πανδημίας, μία ελπίδα επιστροφής στην κανονικότητα.

Η ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ:

«Χώροι δουλειάς και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποτελούν, σύμφωνα με την επιστημονική κοινότητα, τις βασικές εστίες μετάδοσης της πανδημίας. Η πραγματικότητα όμως δεν φαίνεται να συγκινεί τον κ. Καραμανλή. Σε σημερινή του συνέντευξη στο Θέμα 104,6, αμφισβήτησε την άποψη ότι τα Μέσα Μεταφοράς αποτελούν εστία υπερμετάδοσης», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του και προσθέτει:

«Ο κ. Καραμανλής δεν διαφωνεί μόνο με τα επιστημονικά δεδομένα, διαφωνεί και με τον ίδιο του τον εαυτό. Το δικό του υπουργείο, με τροπολογία στις 10 Μαρτίου, παραδεχόταν ότι η “χρήση των ΜΜΜ εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του κορωνοϊού”.

Δυστυχώς βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να ενημερώσουμε τον κ. Καραμανλή ότι:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

α. η γη δεν είναι επίπεδη.

β. τα παιδιά δεν τα φέρνει ο πελαργός.

γ. τα Μέσα Μεταφοράς αποτελούν εστία υπερμετάδοσης του κορωνοϊού.

Καλό θα ήταν λοιπόν, τόσο ο κ. Καραμανλής όσο και συνολικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη, να σταματήσουν τουλάχιστον να κοροϊδεύουν τους πολίτες που καθημερινά στοιβάζονται στα Μέσα Μεταφοράς. Είναι φανερό ότι ούτε έχουν, ούτε ενδιαφέρονται να αποκτήσουν σχέδιο για την προστασία της δημόσιας υγείας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ