Ψήφο εμπιστοσύνης έδωσαν στην Άνδρο οι Έλληνες επισκέπτες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ξεπερνώντας μάλιστα και επιδόσεις προ πανδημίας εποχής, αφού σύμφωνα και με τα στοιχεία του λιμεναρχείου Άνδρου, η κίνηση του τριημέρου «άγγιξε» τα επίπεδα του 2019, ενώ τα οχήματα αυξήθηκαν κατά 7,79% σε σχέση με το τριήμερο της προπέρσινης τουριστικής σεζόν-ρεκόρ.
Την ίδια στιγμή, ο δήμος Άνδρου ξεκίνησε νέα καμπάνια προβολής του νησιού στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Συγκεκριμένα ήδη από τις 22 Ιουνίου και για έναν μήνα η Άνδρος τρέχει εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα προβολής σε δρόμους της Αθήνας, όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά. Παράλληλα, θα «τρέχει» και καμπάνια για 14 ημέρες στους σταθμούς του Μετρό Αττικής.
Καμπάνια επικοινωνίας «τρέχει» ο δήμος Ανδρου στην Αθήνα
Σλόγκαν της φετινής δράσεις, «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», ο δήμος Άνδρου επιχειρεί να προσεγγίσει το κοινό της Αθήνας. Με συνθήματα όπως «Μικρά ταξιδιωτικά μυστικά, μια μεγάλη αγκαλιά» και «Αφήστε τα όλα πίσω, γιατί θα τα έχετε όλα μπροστά σας», το πρόγραμμα προβολής αναφέρεται μεταξύ άλλων στη διάκριση της Άνδρου ως το καλύτερο μυστικό νησί της Ευρώπης από τους Sunday Times και στην ανάδειξη της από τους New York Times ως ένα από τα 52 αυθεντικά μέρη του πλανήτη που θα ερωτευτεί ο ταξιδιώτης το 2021, όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.
Για την Άνδρο η καλύτερη διαφήμιση εξακολουθεί να πηγάζει στα χαμόγελα των χιλιάδων ταξιδιωτών που αναχώρησαν μετά το εορταστικό τριήμερο έχοντας στις «αποσκευές» τους αναμνήσεις από ξεκούραστες, ασφαλείς και αναζωογονητικές διακοπές στο νησί» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.