Ως θαυμάσιος προορισμός city break («The Super Duper City Break») διαφημίζεται η πόλη της Θεσσαλονίκης στην πλατεία Leicester Square του Λονδίνου, στο πλαίσιο νέας καμπάνιας που προετοίμασε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την προβολή του προορισμού στους επισκέπτες που διασχίζουν καθημερινά την πλατεία.
Η συγκεκριμένη δράση παρουσιάζει την πόλη ως τον τέλειο city break προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας στο bρετανικό κοινό, που αναζητά διαρκώς ψυχαγωγία, διασκέδαση, ενώ δεν παραλείπει να σχεδιάζει από νωρίς τις διακοπές του.
Η διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονικης
Την καμπάνια του Οργανισμού συνοδεύουν δύο Digital Panel στην Leicester Square, που απεικονίζουν τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, την ξέφρενη νυχτερινή ζωή της πόλης, αλλά και δυο χαρακτηριστικά γνωρίσματά της, όπως είναι το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης και η μαγευτική παραλία της.
Σε ό,τι αφορά την επιλογή της Leicester Square, ο Οργανισμός σε ανακοίνωσή του, επισημαίνει ότι πρόκειται για έναν παγκόσμιο πολιτιστικό κόμβο και επίκεντρο ψυχαγωγίας με επισκεψιμότητα πάνω από 2.5 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε εβδομάδα. Εκεί βρίσκονται τα καλύτερα Θέατρα του Λονδίνου και πραγματοποιούνται 52 Red Carpet πρεμιέρες κάθε χρόνο. Ημερησίως την πλατεία επισκέπτονται 250.000 Λονδρέζοι μόνο για διασκέδαση, σε μεγάλα καζίνο, clubs, ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια της προβολής της Θεσσαλονίκης στην Leicester Square θα πραγματοποιηθεί το National Geographic Traveler Food Festival, στις 15 και 16 Ιουλίου, στο οποίο συμμετέχει και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισήμανε ότι μετά το πολύ επιτυχημένο περσινό πρόγραμμα προβολής επιλέγεται και πάλι το Λονδίνο καθώς δεν συγκεντρώνει μόνο τους Βρετανούς αλλά ανθρώπους απ' όλη τη γη.
*Φωτ. Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, πηγη ΑΠΕ-ΜΠΕ