Τον Μάιο του 1971 η Νέα Σμύρνη μεταμορφώθηκε σε Μονακό με τους δρόμους της πόλης να χρησιμοποιούνται ως διαδρομές σε πίστα αγώνων ταχύτητας αυτοκινήτων.
Το σιρκουί του 1971 χαράχτηκε στους δρόμους της πόλης της Νέας Σμύρνης με τους οδηγούς να καλούνται να αντιμετωπίσουν κάθε είδους στροφή και να έχουν στη διάθεσή τους ελάχιστες ευθείες. Η πόλη φυσικά αγνώριστη, καμία σχέση με τη σύγχρονη Νέα Σμύρνη.
Στους δρόμους είχαν τοποθετηθεί αχυρόμπαλες, ως μέσω προστασίας των οδηγών και των θεατών, αλλά και για να αλλάξει προσωρινά η ρυμοτομία της πόλης και να σχηματιστεί η διαδρομή.
Στα σημεία των πρόχειρων κερκίδων γινόταν το αδιαχώρητο από τον κόσμο. Ιδιες εικόνες και στα μπαλκόνια, αλλά και τις ταράτσες των σπιτιών. Για την πόλη της Νέας Σμύρνης ήταν μία γιορτή.
Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές οδηγούς ήταν ο Γιώργος Μοσχούς, ο Λάκης Φωτιάδης, ο τραγουδιστής Σταμάτης Κόκοτας που τερμάτισε 4ος και πολλοί άλλοι.
Ακόμα και για όσους δεν γνώριζαν τα αστέρια του μηχανοκίνητου τότε αθλητισμού, η μορφή του Σταμάτη Κόκοτα ήταν γνώριμη με τις τεράστιες χαρακτηριστικές φαβορίτες του.
Η διαδρομή που ακολούθησαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ουσιαστικά κάλυπτε όλη την πόλη της Νέας Σμύρνης. Ωστόσο όσο και αν έχει αλλάξει η περιοχή, κάποια εμβληματικά σημεία της Νέας Σμύρνης ξεχωρίζουν έως και σήμερα 48 χρόνια μετά. Οπως το πέρασμα από τη θρυλική πλατεία της πόλης, αλλά και αυτό από την εκκλησία της Αγίας Φωτεινής.
Το σιρκουί της Νέας Σμύρνης όπως ήταν αναμενόμενο απασχόλησε και τον Τύπο της εποχής με το περιοδικό «Ωτο τούρισμ» να φιλοξενεί στο εξώφυλλό του εικόνα από τον αγώνα και να δείχνει τα αυτοκίνητα να ανεβαίνουν την Ελευθερίου Βενιζέλου (το κατέβασμα ήταν από την Αγία Φωτεινή) και να περνούν μπροστά από το κτίριο του ΟΤΕ.
Στις εικόνες, αλλά και στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται η τεράστια ανταπόκριση του κόσμου στο πρωτόγνωρο για τη Νέα Σμύρνη γεγονός. Μάλιστα στο τέλος του αγώνα αποθέωσαν όλους τους οδηγούς, ενώ τον νικητή Γιώργος Μοσχού τον σήκωσαν στους ώμους.
Για την ιστορία ο αγώνας έληξε με τον Γιώργο Μοσχού που οδηγούσε BMW 2002 ΤΙ να κατακτά την καρό σημαία και να πανηγυρίζει έξαλλα μαζί με τον κόσμο. Το χρονόμετρο είχε σταματήσει στο 2’20″7.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Περικλής Φωτιάδης με την Alfa Romeo Giulia GTA, ενώ τρίτος αναδείχθηκε ο Παύλος Μαδεντζής με το Escort Twin Cam της Ford».