Η νέα εποχή της Wunderman Thompson & GroupM Greece και της διαφήμισης στην Ελλάδα - iefimerida.gr

Η νέα εποχή της Wunderman Thompson & GroupM Greece και της διαφήμισης στην Ελλάδα

Wunderman Thompson & GroupΜ Greece
Wunderman Thompson & GroupΜ Greece
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μία νέα εποχή θετικής αλλαγής, με κεντρικό μήνυμα Together In Positive Change, ξεκινάει για την Wunderman Thompson & GroupΜ Greece, ως ένα ενιαίο σχήμα της WPP με διεθνή τεχνογνωσία αιχμής, κοινό τρόπο σκέψης και νέα agenda συνεργασίας για τις εταιρείες Wunderman Thompson, Tribe, Grey, MediaCom, Mindshare, MSix και MovieLab.

Με το νέο μοντέλο λειτουργίας της, η Wunderman Thompson & GroupM Greece γίνεται καταλύτης ανάπτυξης και εξέλιξης για brands που φιλοδοξούν να πρωταγωνιστήσουν στη νέα εποχή. Μία μεγάλη ομάδα, μία μοναδική ένωση δυνάμεων 170 στελεχών της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας, της τεχνολογίας, των media, των dataanalytics, της καινοτομίας, του marketing, της παραγωγής, των δημοσίων σχέσεων, και της ψηφιακής επικοινωνίας. Μία ομάδα που συνθέτει έναν ενιαίο τρόπο προσέγγισης και διαμόρφωσης καινοτόμων προτάσεων και πραγματικά ολοκληρωμένων λύσεων που αντλούν έμπνευση και know-how από διαφορετικά expertise. Μία ομάδα που έχει σαν σκοπό της να διαμορφώσει τη νέα εποχή της διαφήμισης, που θα λειτουργεί προς όφελος των ανθρώπων σε μία προοδευτική Ελλάδα και αποστολή της το να είναι φορέας θετικής αλλαγής για φιλόδοξα brands.

Παράλληλα, με την ενιαία ομάδα εταιρειών της GroupM, το νέο σχήμα παρέχει διευρυμένο expertise και έρχεται να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες των brands για ανάπτυξη με τις κατάλληλες στρατηγικές Mέσων στην postdigital εποχή.

Ως ένα σχήμα της WPP, η Wunderman Thompson & GroupΜ Greece όχι μόνο αξιοποιεί διαφορετικά skills και ταλέντα  των ανθρώπων της στην Ελλάδα, αλλά και τα αντίστοιχα εκτός των συνόρων, μέσω των Centers of Excellence της Wunderman Thompson τα οποία προσφέρουν πρόσβαση σε γνώση και βαθιά εξειδίκευση σε τομείς που αποτελούν πια παγκόσμια κοινή γλώσσα όπως CX, e-commerce, CRM, Inclusive Experience Practice, web3, metaverse και Β2Β, αλλά και μέσω των εργαλείων και της τεχνολογικής υποδομής της GroupMNexus. ‘Έτσι, φέρνουμε με επιτυχία από το εξωτερικό την τεχνογνωσία που απαιτείται για να αλλάξουμε τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά.

Η διοικητική ομάδα της Wunderman Thompson & GroupΜ Greeceαποτελείται από μερικά από τα εμπειρότερα στους τομείς τους στελέχη της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, και πιο συγκεκριμένα:

  • Ελένη Σαρλά, Chief Executive Officer
  • Αντώνης Σταυρόπουλος, Chief Creative Officer
  • Κώστας Ταμπουράκης, Chief Growth Officer
  • Τάσος Κιτσαράς, General Manager Mindshare
  • Πέτρος Μπελεσάκος, CEO Mediacom
  • Βασιλική Φούσκα, Director of People and Culture
  • Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategy Director
  • Έφη Δικαστοπούλου, Chief Client Officer
  • Νίκος Κοψιδάς, Head of PR and Marketing
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Διαφήμιση νέα εποχή marketing αλλαγή
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ