Για το «καλάθι του νοικοκυριού», αλλά και την άσχημη εικόνα με τα αντικλεπτικά σε ορισμένα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ, μίλησε ο Αδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, μιλώντας στο MEGA τόνισε ότι ο λόγος που ήρθε το «καλάθι του νοικοκυριού» δεν είχε ως στόχο να λύσει μια και καλή το πρόβλημα της ακρίβειας, αλλά να δώσει μία ανάσα στους καταναλωτές, ενώ αναφέρθηκε και στις εικόνες με τα αντικλεπτικά σε συγκεκριμένα προϊόντα, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους οι αλυσίδες προχώρησαν σε αυτό το μέτρο.
«Το καλάθι του νοικοκυριού, δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα δεν είναι αυτός ο στόχος του. Ομως για 4η εβδομάδα απέδειξε ότι ήταν ένα τέχνασμα το οποίο νομοθετήσαμε, επιβάλαμε και έχει βάλει τις αλυσίδες (των σούπερ μάρκετ) σε έναν πρωτοφανή ανταγωνισμό. Κάθε εβδομάδα βάζουν καλύτερες τιμές. Αλυσίδα έχει ρίξει στο ένα τρίτο τις τιμές της» είπε μεταξύ άλλων για το «καλάθι του νοικοκυριού» ο Αδωνις Γεωργιάδης.
Οσον αφορά τα αντικλεπτικά, ο υπουργός όπως επεσήμανε, ναι μεν είναι μία άσχημη εικόνα, ωστόσο οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ έχουν παρατηρήσει μαζικές κλοπές σε ορισμένα από αυτά και αναγκάστηκαν να πάρουν το συγκεκριμένο μέτρο.
«Εκανα κουβέντα με τα σούπερ μάρκετ. Αντικλεπτικά κατ’ αρχάς βάζουν σε ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο... Είναι κάτι που συμβαίνει. Είναι άσχημη εικόνα, όμως οφείλω να πω ότι οι αλυσίδες που το έβαλαν, μου είπαν ότι δεν είναι για λόγους μεμονωμένης κλοπής. Σε ορισμένα είδη υπάρχουν οργανωμένες σπείρες που τα κλέβουν και τα πουλάνε έξω σε παζάρια ή με άλλους τρόπους» είπε χαρακτηριστικά.
Για το βρεφικό γάλα μάλιστα, είπε ο υπουργός ότι το συγκεκριμένο προϊόν «πέφτει συχνά αντικείμενο κλοπής γιατί το χρησιμοποιούν οι ναρκομανείς για τη δόση τους. Δεν είναι τέρατα οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ επειδή έβαλαν αντικλεπτικά, όμως αναγκάζονται να τα βάλουν λόγω κλοπών. Σίγουρα δεν είναι ωραία εικόνα».