Τη μαγεία των αθηναϊκών θερινών σινεμά επιχειρεί να μεταφέρει ο συντάκτης της The Washington Post, Kenneth Dickerman, στους αναγνώστες της αμερικανικής ιστοσελίδας.
Αφορμή στάθηκαν οι φωτογραφίες του διεθνώς βραβευμένου φωτογράφου του Associated Press, Πέτρου Γιαννακούρη, για το άνοιγμα των θερινών στην Ελλάδα. Με ρομαντική και νοσταλγική διάθεση, στη σκέψη του Dickerman στριφογυρίζει η ταινία της Pixar «Wall-E», όπου μέσα στην απόλυτη μοναξιά, το ρομπότ ανακαλύπτει ένα φυτό - απόδειξη ότι η ζωή μπορεί να εξακολουθεί να υπάρχει και να ευδοκιμεί σε ένα μέρος που φαίνεται να μην υπάρχει ελπίδα.
Φωτογραφίες: Η The Washington Post υπέκυψε στη γοητεία των ελληνικών θερινών σινεμά
«Νομίζω ότι υπάρχει μια αρκετά ξεκάθαρη μεταφορά εκεί για πολλά πράγματα που ο κόσμος βιώνει σήμερα. Οι ταινίες μπορεί να είναι μαγικές και πάντα πίστευα ότι η μυθοπλασία μας φέρνει μερικές φορές πιο κοντά στην ωμή πραγματικότητα της ζωής παρά στη μη μυθοπλασία», σημειώνει.
«Ξέρω ότι με την πάροδο των ετών κολλάω σε μερικές ταινίες στις οποίες βλέπω τον εαυτό μου και τυλίγομαι σε ένα κουκούλι άνεσης. Εχω ένα παρόμοιο συναίσθημα, όταν είδα αυτήν τη σειρά φωτογραφιών του Ελληνα φωτογράφου Πέτρου Γιαννακούρη για το άνοιγμα των θερινών στην Ελλάδα», προσθέτει ο συντάκτης της The Washington Post.
Ο Dickerman συνεχίζει και μιλά για χαραμάδες φωτός και αισιοδοξίας. «Παρόλο που τα θερινά σινεμά λειτουργούν υπό αυστηρούς περιορισμούς, όπως ο περιορισμός των θέσεων, αυτά είναι ανοιχτά. Και παρά την προοπτική απώλειας εσόδων, ορισμένοι ιδιοκτήτες θερινών σινεμά βλέπουν κάποια φωτεινά σημεία μπροστά», αναφέρει.
Και εξηγεί: «Για παράδειγμα, ένας ιδιοκτήτης, ο Σωτήρης Ρίγγος, δήλωσε στο Associated Press ότι επειδή η κυβέρνηση έχει δώσει σαφείς οδηγίες στους θεατρικούς φορείς και μείωση του φόρου επί των πωλήσεων, η κατάσταση βελτιώνεται. "Τα πράγματα δεν φαίνονται τόσο ζοφερά όσο πριν από τρεις εβδομάδες", λέει. "Οι άνθρωποι θέλουν να πάνε στον κινηματογράφο", προσθέτει.
Φωτογραφίες: AP Photo/Petros Giannakouris