Σε έναν κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται, η ΕΥΑΘ αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και κάνει το επόμενο «βήμα» στις υπηρεσίες που παρέχει. Η εξόφληση των λογαριασμών γίνεται πλέον γρήγορη και εύκολη, πράγμα το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερο χρόνο για όλους.
Είναι γεγονός πως για πολλούς η αναμονή στην ουρά, στο κεντρικό κατάστημα, αποτελούσε πρόβλημα. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού για την ταχεία και καλύτερη εξυπηρέτηση, η ταλαιπωρία του κοινού ήταν αναπόφευκτη και έπρεπε να βρεθεί μια λύση άμεσα.
Επιδιώκοντας λοιπόν την οριστική αλλαγή αυτής της εικόνας σε μία προσπάθεια ώστε οι καταναλωτές να αξιοποιούν πλέον τον χρόνο τους πιο ποιοτικά, η ΕΥΑΘ προτείνει περισσότερους από έναν τρόπους για την εξόφληση των λογαριασμών:
Online στο www.eyath.gr, σε ΤΡΑΠΕΖΕΣ ή μέσω e-banking, σε καταστήματα ΜΑΣΟΥΤΗΣ, ΟΠΑΠ και ΕΛΤΑ. Συνολικά, περισσότερα από 500 σημεία σε όλη τη Θεσσαλονίκη, για να κάνουμε την καθημερινότητά μας ακόμα καλύτερη!
Κλείνοντας να πούμε ότι η επικοινωνία της ΕΥΑΘ υποστηρίζει πως «Όλα είναι στιγμές, που δε θέλουμε να χάνεις. Γι’ αυτό κέρδισε περισσότερες!». Είναι, δηλαδή, στο χέρι του καθενός μας πλέον να διεκδικήσει αυτές τις στιγμές και να τις αξιοποιήσει όπως εκείνος επιθυμεί.