Τη δική του απάντηση μετά την καταγγελία τουρίστα από τις ΗΠΑ ότι τον χρέωσαν 591 ευρώ για 6 μερίδες καλαμαράκια δίνει ο εστιάτορας από τη Μύκονο.
Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου μιλώντας στο OPEN εξήγησε ότι «απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο έρχεται από το εξωτερικό και κυρίως δουλεύουμε με ξένο πελατολόγιο. Αυτή τη στιγμή, δυστυχώς, ένας απλός Ελληνας δεν μπορεί να το πληρώσει το κόστος. Οχι μόνο ένας απλός, αλλά το 90%», σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Μπροστά στο μαγαζί έχουμε ενυδρεία με ζωντανούς αστακούς, οι οποίοι άλλοι έρχονται από εισαγωγή από τον Καναδά και άλλοι είναι ελληνικοί. Τα όστρακά μας είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στον κόσμο καθώς έρχονται απευθείας από τη Γαλλία με αεροπλάνο», λέει ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη Μύκονο.
Eβγαλε διαφήμιση-υπερπαραγωγή
Το διαφημιστικό του εστιατορίου της Μυκόνου δεν είναι μια απλή παραγωγή, καθώς σε αυτό πρωταγωνιστεί η Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης». Η ηθοποιός φορά ουρά γοργόνας που ζυγίζει 15 κιλά και ήρθε από εξειδικευμένο γραφείο της Αμερικής που προμηθεύει χολιγουντιανές παραγωγές. Το κόστος της ουράς άγγιξε τα 5.000 ευρώ. Μάλιστα, η Χριστίνα Φαμέλη χρειάστηκε να κάνει ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να τα καταφέρει, ενώ δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης βρίσκονταν δίπλα της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Τα κοσμήματά της κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ ένα ολόκληρο επιτελείο, από στιλίστες, μακιγιέρ και ενδυματολόγο, δούλευε πυρετωδώς. Η μουσική συντέθηκε αποκλειστικά για το διαφημιστικό, και μάλιστα οι υπεύθυνοι απευθύνθηκαν σε 10 καλλιτέχνες. Σύμφωνα με το mykonoslive.tv, το συνολικό κόστος άγγιξε τα 50.000 ευρώ.