Σε εξέλιξη βρίσκεται διαγωνισμός της ΔΕΗ για τη μεταφορά καυσίμων σε υποσταθμούς που λειτουργούν σε διάφορα νησιά του Αιγαίου.
Κανονικά στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετέχουν εταιρείες που έχουν τα τυπικά προσόντα αλλά και δυνατότητες να φέρουν σε πέρας το έργο που δημοπρατείται με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό της ΔΕΗ.
Για παράδειγμα, είναι αποδεκτό ακόμα και να εξεταστεί ο φάκελος εταιρείας που δεν διαθέτει πλοίο την στιγμή που γίνεται ο διαγωνισμός;
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες προωθείται προσφορά εταιρείας που δεν διαθέτει καν δικό της πλοίο, και διατείνεται ότι θα αγοράσει ένα, εάν και εφ’ όσον κερδίσει τον διαγωνισμό.
Και το κυριότερο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πρόκειται να συμμετέχει με ένα πλοίο τουρκικής πλοιοκτησίας και με τουρκική σημαία.
Κατά συνέπεια, αυτός που θα κερδίσει τον διαγωνισμό, θα πάρει το συμβόλαιο της ΔΕΗ, θα πάει στην τράπεζα, και με το συμβόλαιο αυτό θα πάρει δάνειο και μετά θα αγοράσει το πλοίο.
Οι πληροφορίες αυτές ανησυχούν παράγοντες της αγοράς -αφού θα επέτρεπαν στον καθένα να γίνει εφοπλιστής εκ του ασφαλούς- οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η διοίκηση της ΔΕΗ και η ίδια η κυβέρνηση θα πρέπει να εξετάσει εκ νέου το θέμα.