Στο «φουλ» δουλεύουν οι μηχανές στα εργοτάξια του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα - iefimerida.gr

Στο «φουλ» δουλεύουν οι μηχανές στα εργοτάξια του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα

Στο εργοτάξιο του Οδικού Άξονα Μπράλος - Άμφισσα ο Χρήστος Σταϊκούρας
Στο εργοτάξιο του Οδικού Άξονα Μπράλος - Άμφισσα ο Χρήστος Σταϊκούρας
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στον οδικό άξονα Μπράλος-Άμφισσα, με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα να ανακοινώνει επιτάχυνση των εργασιών σύντομα.

Τα έργα αφορούν σε έναν οδικό άξονα που εξυπηρετεί πλήθος διατοπικών και ευρύτερων μετακινήσεων από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικά και Νότια της χώρας, με αυξημένη οδική ασφάλεια και ταχύτητα, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθούν, το καλοκαίρι του 2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας: «Στα εργοτάξια εκτελούνται εργασίες για ένα σημαντικό έργο. Η πορεία των εργασιών, παρά τα εμπόδια, εξελίσσεται ικανοποιητικά και θα επιταχυνθεί το επόμενο χρονικό διάστημα, αφού έχουν αντιμετωπιστεί, σχεδόν, όλες οι υφιστάμενες δυσκολίες».

Ειδικότερα, στο έργο που εκτελεί η κατασκευαστική ΑΒΑΞ, περιλαμβάνεται η κατασκευή δίδυμων σηράγγων, μήκους περίπου 2.150 μέτρων και 2.460 μέτρων αντίστοιχα, επτά γεφυρών και 6 ισόπεδων κόμβων.

Ήδη έχει προχωρήσει η κατασκευή κάποιων γεφυρών, μετά την έγκριση των σχετικών μελετών, καθώς και οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή των στομίων εισόδου των σηράγγων, με τεχνικά έργα και τοίχους αντιστήριξης.

Επίσης, κατασκευάζεται το τμήμα: Τέλος Παράκαμψης Γραβιάς - Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη, μήκους περίπου 4 χλμ.

Το συγκεκριμένο τμήμα του έργου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, με την πρόοδο υλοποίησης να είναι, σήμερα, στο 20%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχει υποβληθεί το σύνολο των μελετών του έργου

Στην παρούσα φάση έχει υποβληθεί το σύνολο των μελετών του έργου και ολοκληρώνεται ο έλεγχος και η έγκριση αυτών, ενώ, παράλληλα, εκτελούνται χωματουργικές εργασίες σε τμήματα αυτού και έχουν κατασκευαστεί οδοί πρόσβασης προς τα τεχνικά του έργου και τα στόμια εισόδου και εξόδου των σηράγγων. Για τις ιδιωτικές εκτάσεις, η διαδικασία των απαλλοτριώσεων βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ έχει απορροφηθεί το 15% του οικονομικού αντικειμένου του έργου.

Υπενθυμίζεται ότι το κυρίως τμήμα του έργου, συνολικού μήκους 24 χλμ., διακρίνεται στα υποτμήματα: «Μπράλος - Αρχή παράκαμψης Γραβιάς» και «Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλεία Βωξίτη - Άμφισσα».

Σημειώνεται ότι το έργο αποτελεί το δυσκολότερο τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Κατασκευάζεται ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και θα συνδέει τελικά τέσσερις μεγάλους αυτοκινητόδρομους: την Ιόνια Οδό, την Ολυμπία Οδό, τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65.

Το έργο θα ενώσει οδικά την ανατολική με τη δυτική Ελλάδα και τα δύο σημαντικά περιφερειακά λιμάνια Πάτρας και Βόλου

Με την ολοκλήρωση του θα ενώσει οδικά την ανατολική με την δυτική Ελλάδα και τα δύο σημαντικά περιφερειακά λιμάνια της Πάτρας και του Βόλου. Θεωρείται πως με την λειτουργία του θα δώσει σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες στις περιοχές της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας καθώς θα συνδέει και τις βιομηχανικές περιοχές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της οδικής ασφάλειας, της καλύτερης οδηγικής εμπειρίας και της ευκολότερης πρόσβασης στις περιοχές από όπου θα διέρχεται.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Μπράλος Άμφισσα Χρήστος Σταϊκούρας
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ