Μπουφάν, τσάντες, κινητά: Τι αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο -Οι 10 κατηγορίες [πίνακας] - iefimerida.gr

Μπουφάν, τσάντες, κινητά: Τι αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο -Οι 10 κατηγορίες [πίνακας]

ένας νέος αγοράζει από διαδίκτυο
Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε για τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών στην Ελλάδα ανακοίνωσε η Skroutz.

Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (για το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα. Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κορυφή μόδα και αξεσουάρ -Ακολουθούν τα κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικά είδη

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι τα ακόλουθα:

• Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.

• Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265€ για αγορά κινητών τηλεφώνων.

• Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.

Αναλυτικά τα ποσά που ξοδεύει ο μέσος Έλληνας για online αγορές

Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει αναλυτικά όλα τα προϊόντα που υπερίσχυσαν ανά κατηγορία αλλά και τη μέση τιμή που ξόδεψε ο μέσος Έλληνας για να τα αποκτήσει:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ έρευνα καταναλωτές online αγορές
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ