Μια ακόμη σημαντική πρωτιά για τον ελληνικό τουρισμό κατέγραψε ο ΕΟΤ.
Η υπηρεσία ΕΟΤ στην Κίνα τιμήθηκε με το βραβείο «Wechat Channels Creator Plan» από το ομώνυμο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης του ομίλου Tencent, για τη χρήση βέλτιστων πρακτικών αξιοποίησης της υπηρεσίας Wechat Channels ως μέσο προωθητικών ενεργειών.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα με τη συμμετοχή στελεχών της Tencent, του Wechat και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και εκπροσώπων 40 Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, μαζί με τους Οργανισμούς Τουρισμού της Γερμανίας και της Πορτογαλίας, που επιλέχθηκαν από το Wechat ως Best Practices NTOs, παρουσίασαν τις δράσεις και τις προωθητικές καμπάνιες που πραγματοποίησαν μέσω του Wechat Channels.
Το Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας με πάνω από 1,2 δισ. ενεργούς χρήστες, ενώ η νέα υπηρεσία video streaming της εταιρείας Wechat Channels παρουσιάστηκε στα μέσα του 2020.
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με δημοφιλείς vloggers, influencers και την ομάδα του Wechat Channels, αξιοποιεί συστηματικά την υπηρεσία αυτή ως εργαλείο προώθησης της Ελλάδας στο κινέζικο κοινό. Στο πλαίσιο αυτό «έτρεξε» πολυάριθμες καμπάνιες -χωρίς οικονομική επιβάρυνση- καθ' όλη τη διάρκεια του 2021, οι οποίες έχουν συγκεντρώσει ήδη πάνω από 8 εκατ. προβολές.