Η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Eταιριών Ελλάδος: «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν τα ρισκάρουμε» - iefimerida.gr

Η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Eταιριών Ελλάδος: «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν τα ρισκάρουμε»

Η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών εταιριών Ελλάδος
Η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) λανσάρει τη νέα ψηφιακή καμπάνια της με κεντρικό μήνυμα «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε». Η νέα καμπάνια ξεκινά στις 11/11, ημερομηνία που έχει θεσμοθετηθεί ως «Ημέρα Ασφάλισης», προκειμένου να υπενθυμίζεται στους πολίτες η αξία της Ασφάλισης.

Η ψηφιακή καμπάνια της ΕΑΕΕ στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών και στην ανάδειξη της αξίας της Ασφάλισης, ως πολύτιμου συμμάχου στα απρόοπτα και τις κρίσιμες στιγμές στη ζωή μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα σύντομα βίντεο τα οποία αντιπαραβάλουν μικρά, καθημερινά και ασήμαντα ρίσκα με τα σημαντικά ζητήματα της ζωής που δεν πρέπει ποτέ να διακινδυνεύουμε ανασφάλιστοι, όπως η υγεία και η περιουσία μας.

«Η πανδημία Covid-19 και οι συχνότερες και σφοδρότερες φυσικές καταστροφές δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ρίσκα και ανατροπές. Παρ' όλα αυτά, oι Έλληνες παραμένουν σημαντικά ανασφάλιστοι συγκριτικά με τους Ευρωπαίους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτεθειμένοι στους κινδύνους», αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.

«Η ασφάλιση προστατεύει τους πολίτες από τις ζημιές που φέρνουν τα απρόοπτα. Ο ελληνική ασφαλιστική αγορά στηρίζει κάθε χρόνο χιλιάδες συμπολίτες μας με αποζημιώσεις που αγγίζουν τα €2,5 δισ. Η καμπάνια της ΕΑΕΕ έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό: να υπενθυμίσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος με υψηλό αίσθημα ευθύνης βρίσκεται δίπλα στους πολίτες για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά για αυτούς».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, ο chef Σταύρος Βαρθαλίτης, ο διακοσμητής Σπύρος Σούλης, η δημοσιογράφος Μυρτώ Κάζη και ο ηθοποιός Δημήτρης Μακαλιάς, αναδεικνύουν με τον μοναδικό τους τρόπο τα μηνύματα της καμπάνιας, υπενθυμίζοντας την αξία των Ασφαλίσεων Υγείας, Περιουσίας, Σύνταξης και Αυτοκινήτου.

Μπορείτε να επισκεφθείτε το YouTube κανάλι της ΕΑΕΕ για να απολαύσετε τα video, τα οποία θα αναρτώνται σταδιακά, αλλά και το ανανεωμένο και εμπλουτισμένο www.iknow-insurance.gr για να ενημερωθείτε σχετικά με την ιδιωτική ασφάλιση και την αναγκαιότητά της.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ