Σημαντικές επαφές για την τόνωση του τουρισμού στην Αθήνα μέσω του 7ου Travel Trade Athens.
Το έντονο ενδιαφέρον τους για τον τουριστικό προορισμό της Αθήνας επαναβεβαίωσαν οι διεθνείς «παίκτες» του τουρισμού που συμμετείχαν φέτος διαδικτυακά στο 7οTravel Trade Athens, την ετήσια διοργάνωση η οποία υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων.
81 ελληνικές επιχειρήσεις ήρθαν σε επαφή με 66 «διεθνείς παίκτες»
Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών του Travel Trade, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την επόμενη μέρα της τουριστικής βιομηχανίας.
Μέσω του Travel Trade, η ελληνική πρωτεύουσα απευθύνθηκε σε βασικές αγορές-στόχους από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία. Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας.
Μπακογιάννης: Σημαντικά έργα υποδομής στην Αθήνα
Σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πρωτεύουσα, ώστε να γίνει πιο ελκυστική για τους τουρίστες.
«Για τον Δήμο των Αθηναίων, η καθημερινότητα της πόλης συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό. Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας. Άρα, δεν επενδύουμε στον τουρισμό για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την πόλη αλλά το αντίστροφο. Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», είπε ο κ. Μπακογιάννης.
Μέσω της διοργάνωσης αναζητήθηκαν τρόποι για την «Ανάσταση» του τουριστικού προϊόντος που έχει υποστεί βαρύ πλήγμα από την πανδημία του κορωνοιού . Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε έναν χρόνο και συγκεκριμένα από 1-4-2020 έως 31-3-21 από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» πέρασαν μόλις 5 εκατ. επιβάτες, ενώ το 2019, πριν από την υγειονομική κρίση, οι επιβάτες είχαν φτάσει τα 25,5 εκατομμύρια, όπως είπε στη συνέντευξη τύπου ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, Γιάννης Παράσχης.
Το πιστοποιητικό εμβολιασμού
«Είναι κρίσιμο να επιβεβαιώνουμε, παρά τη συγκυρία, τη δέσμευσή μας για κοινές, συντονισμένες ενέργειες που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον», τόνισε από την πλευρά του ο Ευτύχιος Βασιλάκης.
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία κοινής πολιτικής στο θέμα του πιστοποιητικού εμβολιασμού. «Όλος ο κλάδος του ταξιδιού είναι υπέρ κοινών, ξεκάθαρων κανόνων που υποστηρίζουν την ασφαλή λειτουργία και δίνουν αξιοπιστία στην σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα και μέσω του ταξιδιού. Άρα λοιπόν η λογική του digital green pass, το οποίο ξεκίνησε με πρόταση της χώρας μας και υιοθετήθηκε μετά και από προσπάθειες κι άλλων χωρών του νότου από την ΕΕ, το οποίο ελπίζουμε ότι θα είναι έτοιμο μέσα στον Ιούνιο, είναι πάρα πολύ θετική. Οποιαδήποτε επιτυχημένη, κοινή ευρωπαϊκή προσπάθεια είναι θετική, γιατί δημιουργεί πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία και πολύ μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα», τόνισε ο κ. Βασιλάκης.
Ο δήμαρχος Αθηναίων πάντως εν όψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου που έχει εξαγγελθεί για τις 14 Μαΐου και ενώ η εστίαση παραμένει ως σήμερα κλειστή, υπογράμμισε ότι «το άνοιγμα του τουρισμού θα πρέπει να ακολουθήσει το άνοιγμα της κοινωνίας».