Σταδιακά επηρεάστηκε η αεροπορική κίνηση και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος μετά το παγκόσμιο ψηφιακό χάος.
Αν και αρχικά, όπως ανέφερε το πρωί στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ δεν είχαν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους, με το ίδιο στέλεχος να σημειώνει ότι μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε … παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ), τελικά υπήρξαν και στην Αθήνα πτήσεις που επηρεάστηκαν.
Μπορεί Aegean και Sky Express να μην χρησιμοποιούσαν τα συστήματα αυτά που υπέστησαν το πρόβλημα, ωστόσο τα χρησιμοποιούσαν άλλες αεροπορικές που χρειάστηκε να κάνουν το check in χειροκίνητα με ό,τι αυτό συναπάγεται για ουρές και καθυστερήσεις. Την ίδια ώρα όπως είναι λογικό το πρόγραμμα πτήσεων θα επηρεαστεί από τα ντόμινο σε άλλα αεροδρόμια. Το Ελ. Βενιζέλος με ανακοίνωσή του συστήνει στους επιβάτες να επικοινωνούν με την αεροπορική τους εταιρεία πριν την αναχώρησή τους.
Προβλήματα σε όλο τον κόσμο και σε διάφορες εταιρείες
Το αεροδρόμιο του Βερολίνου δημοσίευσε στο Χ την αναστολή της εναέριας κυκλοφορίας ως τις 11:00 ώρα Ελλάδος λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα πληροφορικής.
Νωρίτερα η διαχειρίστρια εταιρεία του αεροδρομίου σε ανακοίνωσή της στο Χ ενημέρωσε τους επιβάτες ότι παρατηρούνται καθυστερήσεις στο check -in λόγω τεχνικού προβλήματος.
Τεχνική βλάβη στο σύστημα πληροφορικής επηρεάζει τη λειτουργία πολλών επιχειρήσεων και εταιρειών σε πολλές χώρες, όπως η Αυστραλία, η Τουρκία και η Ισπανία.
Στην Ισπανία, έχει αναφερθεί «συμβάν» σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
«Εργαζόμαστε για να το λύσουμε το συντομότερο δυνατόν. Εν τω μεταξύ, οι λειτουργίες συνεχίζονται με χειροκίνητα συστήματα», αναφέρει ο ισπανικός αερολιμενάρχης.