Ουρές σχηματίζονταν έξω από τα καταστήματα της Ερμού, λίγο πριν τον κλείσιμο, την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων.
Από το πρωί, που ξεκίνησαν και επίσημα οι θερινές εκπτώσεις, κόσμος έσπευσε στα καταστήματα να κάνει αγορές και βόλτα. Ακόμη και λίγο πριν από το κλείσιμο των καταστημάτων πολίτες σχημάτισαν μεγάλες ουρές στα γνωστά καταστήματα για να αγοράσουν σε χαμηλές τιμές ρούχα παπούτσια και αξεσουάρ.
Φωτογραφίες: Ουρές έξω από τα καταστήματα, πρώτη ημέρα των εκπτώσεων
Αρκετοί, ωστόσο, ήταν αυτοί που παραπονέθηκαν ότι λόγω της πολυκοσμίας ήταν πρακτικά αδύνατον να τηρηθούν κατά γράμμα τα μέτρα προστασίας, όπως η απόσταση των δύο μέτρων μεταξύ των πελατών μέσα στα καταστήματα.
Eκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέξει ο καταναλωτής
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, οι εμπορικές επιχειρήσεις κατά την διάρκεια των θερινών εκπτώσεων, θα πρέπει να προσέξουν τις εξής λεπτομέρειες:
- Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
- Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
- Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
- Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από ….% έως ….%»).
- Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
- Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.