Διαφήμισαν ως σήμα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης τον... φραπέ και τον μ@@@@α! Ανέλαβε την ευθύνη η Πατουλίδου - iefimerida.gr

Διαφήμισαν ως σήμα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης τον... φραπέ και τον μ@@@@α! Ανέλαβε την ευθύνη η Πατουλίδου

Μια εικόνα από το σύντομο βίντεο που προκάλεσε εκνευρισμό στη Θεσσαλονίκη
Μια εικόνα από το σύντομο βίντεο που προκάλεσε εκνευρισμό στη Θεσσαλονίκη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει το διαφημιστικό σποτ για τη Θεσσαλονίκη που αναρτήθηκε στο Facebook από τον Οργανισμό τουρισμού της πόλης. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι προέβαλε την πόλη με σήμα κατατεθέν τον... φραπέ και τη λέξη μ@@@@@ς.

Στο βίντεο που στη συνέχει κατέβηκε ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ… και τον φραπέ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφία από το βιντεάκι
Φωτογραφία από το βιντεάκι

H Bούλα Πατουλίδου ανέλαβε την ευθύνη

Η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (και αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας) Βούλα Πατουλίδου μίλησε στον ρ/σ Status 107,7 αναφέροντας ότι εκείνη το βρήκε χιουμοριστικό, ότι δεν ήταν η κεντρική καμπάνια τουρισμού και ότι ήταν ένα reel που όπως ανέβηκε κατέβηκε, ωστόσο στη συνέχεια το υπερασπίστηκε, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

Και πρόσθεσε παρακάτω: «Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ…».

«Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κ. Πατουλίδου το χαρακτήρισε ως «Μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».

Το βίντεο το γύρισαν μια ομάδα εννέα παιδιών που όπως είπε η Βούλα Πατουλίδου είχαν σαν στόχο να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη «γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό».

«Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Θεσσαλονίκη φραπέ Βούλα Πατουλίδου
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ