Την άλλη πλευρά της viral ιστορίας με το efood παρουσιάζουν εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι μιλούν, μέσω των hashtags #Proudefooder και #restoreefood, για το πώς είναι να δουλεύεις για την efood, τα βιώματά τους, την πραγματική εικόνα της εταιρείας, το εργασιακό περιβάλλον.
Εργαζόμενοι της εταιρείας που είδαν το εργασιακό τους σπίτι να γίνεται πρώτο trend στο Twitter, τις τελευταίες ημέρες, με αρνητικό πρόσημο, ύστερα από το SMS που εστάλη σε διανομείς για αλλαγή του εργασιακού τους καθεστώτος, μέσω των δικών τους hashtags, #Proudefooder και #restoreefood διηγούνται τη δική τους εργασιακή εμπειρία στο efood. Μια εργασιακή ομάδα που τα τελευταία 10 χρόνια δραστηριοποίησης της εταιρείας έχει φθάσει τα 3.500 άτομα.
Οι εργαζόμενοι της efood, λοιπόν, απαντούν στις σφοδρότερες επιθέσεις μέσω των social media στην εταιρεία, υποστηρίζοντας ότι νιώθουν την ανάγκη να το κάνουν, μετά το σάλο, και από τη στιγμή που η ίδια η εταιρεία παραδέχθηκε δημοσίως το λάθος της, με ανακοίνωσή της, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι η κριτική που γίνεται και οι αναφορές περί κακών εργασιακών συνθηκών στην εταιρεία δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική εικόνα, σύμφωνα με τη δική τους εργασιακή εμπειρία.
Κάποιοι, μάλιστα, αναφέρουν ότι η κινητοποίηση στα social media για την απεγκατάσταση της εφαρμογής μπορεί να καταλήξει να έχει και αρνητικά αποτελέσματα για το σύνολο των εργαζομένων της efood, αντί να τους στηρίξει.
Έτσι, λοιπόν, δημιουργήθηκαν τα hashtags #proud_efooder (περήφανος efooder) και #restore_efood (αποκατάσταση της e-food), περιγράφοντας τη δική τους εκδοχή.
Αν και κάποιοι βλέπουν με καχυποψία την όλη κινητοποίηση στα social media από την πλευρά των efooders, δεν παύει να είναι η δική τους πλευρά και η διήγηση των γεγονότων και των εργασιακών συνθηκών από ανθρώπους που τις βιώνουν.
Οι εργαζόμενοι της e-food παίρνουν θέση -Τι ισχύει με το εργασιακό περιβάλλον
Μπροστά σε όλο αυτό το σάλο λοιπόν, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της e-food ένιωσαν την ανάγκη να βγουν και να μιλήσουν κι αυτοί δημόσια και να περιγράψουν όλα όσα βιώνουν από πρώτο χέρι.
Οι εργαζόμενοι της e-food που θέλησαν να τοποθετηθούν στα social media, επισημαίνουν αρχικά την αδικία και παραδέχονται πως λάθη γίνονται. Όπως έγραψε μάλιστα, ένας εξ αυτών, «Ναι, κάναμε επικοινωνιακή πατάτα. Πώς όμως από τη μία μέρα στην άλλη τόσο μίσος;».
Oι εργαζόμενοι, υποστηρίζοντας το εργασιακό τους σπίτι, την e-food, αναφέρουν ακόμη ότι είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες στην Ελλάδα που, παρά τις συνθήκες της πανδημίας, αναπτύσσεται και προσλαμβάνει εργαζόμενους σε όλα τα πόστα της, που καλύπτει τις μετακινήσεις με ταξί από και προς το γραφείο για όσους δεν οδηγούν, προκειμένου να μην εκτίθεται στα ΜΜΜ, ενώ στο πρώτο lockdown «μάς προπλήρωσε το μισό μισθό του επόμενου μήνα για να νιώσουμε πιο άνετα», όπως γράφει ένας εργαζόμενος.
Όσο για τους μισθούς, οι efooders λένε πως καταβάλλονται κανονικά, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, ενώ ειδικά για τις υπερωρίες, οι εργαζόμενοι δηλώνουν πως δεν έχουν ποτέ υποχρεωτικό χαρακτήρα και πως πληρώνονται όπως ορίζει ο νόμος.
Μιλούν ακόμη για τις 3 επιπλέον ημέρες άδειας ετησίως, επειδή «απλά είσαι μέλος της ομάδας και σου αξίζει», όπως γράφει χαρακτηριστικά ένας efooder, αλλά και την πληρωτέα άδεια στα γενέθλιά τους, για να τα περάσουν όπως αυτοί επιθυμούν με τους αγαπημένους τους ανθρώπους.
Με γνώση εκ των έσω, υπάλληλοι της efood με τα δύο αυτά hashtag επιχειρούν να ακουστεί και η δική τους φωνή και να δουν όλοι την άλλη πλευρά της εταιρείας, που απέχει από αυτή που διαμορφώθηκε τις τελευταίες ημέρες στα social media μετά το SMS που εστάλη και το λάθος που και οι ίδιοι παραδέχθηκαν.