e-ΕΦΚΑ για το υποκατάστημα στον Πειραιά: Οι συνδικαλιστές έκαναν κατάληψη τη μέρα που θα επισκευαζόταν η βλάβη - iefimerida.gr

e-ΕΦΚΑ για το υποκατάστημα στον Πειραιά: Οι συνδικαλιστές έκαναν κατάληψη τη μέρα που θα επισκευαζόταν η βλάβη

ΕΦΚΑ/ Φωτογραφία Eurokinissi
ΕΦΚΑ/ Φωτογραφία Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ πήρε θέση για την κατάληψη του κτηρίου του υποκαταστήματος στον Πειραιά.

Στην ανακοίνωση της διοίκησης γίνεται αναφορά στο τάιμινγκ που έγινε η κατάληψη καθώς σήμερα ήταν προγραμματισμένη η επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Όπως τονίζουν από τον e-ΕΦΚΑ είναι άξιο απορίας γιατί οι συνδικαλιστές επέλεξαν να προχωρήσουν σε αυτή την κίνηση, σήμερα Παρασκευή, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν πολλά κλεισμένα ραντεβού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι έχει να κάνει με τον κλιματισμό τονίζεται ότι η διοίκηση δεν φέρει κάποια ευθύνη για την μεγάλη καθυστέρηση.

Η διοίκηση, αναφέρει στην ανακοίνωση ότι γνωρίζει τα προβλήματα λειτουργίας του οργανισμού και ουδέποτε προσπάθησε να τα αποκρύψει. Ωστόσο αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για ορισμένες συμπεριφορές. Κλείνοντας η διοίκηση του ΕΦΚΑ ζητάει συγνώμη από τους πολίτες για λογαριασμό όσων δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτησή τους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Είναι άξιο λόγου και απορίας οτι οι συνδικαλιστές του ΠΣΕ-ΟΑΕΕ επέλεξαν την σημερινή ημέρα για να κάνουν κατάληψη στο κτήριο του e-ΕΦΚΑ καταγγέλλοντας τη Διοίκηση για βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο που ήταν προγραμματισμένο να επισκευαστεί σήμερα!

Μάλιστα η κατάληψη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί σήμερα, ημέρα Παρασκευή, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και με κλεισμένα ραντεβού πολιτών, οι οποίοι δεν ενημερώθηκαν από κανέναν ότι είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με την βλάβη στον κλιματισμό, πράγματι η βλάβη αναφέρθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες πριν από 10 ημέρες και δόθηκε ρητή εντολή στις τεχνικές υπηρεσίες καθώς και στους αρμόδιους υπηρεσιακούς προϊσταμένους αυτών για άμεση αποκατάσταση του προβλήματος. Μάλιστα, η Διοίκηση είχε εγκαίρως προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες συντηρήσεις κλιματιστικών προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στη καθημερινή λειτουργία των υποκαταστημάτων τους καλοκαιρινούς μήνες. Για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επιδιόρθωση τόσο της εν λόγω βλάβης όσο και άλλων μεμονωμένων περιπτώσεων ανά την Ελλάδα αναζητούνται ήδη ευθύνες για αδράνεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν άλλωστε και την διοικητική υποχρέωση να επιλύουν άμεσα ζητήματα ορθής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

Ασφαλώς και υπάρχουν προβλήματα στην λειτουργία του e-ΕΦΚΑ, προβλήματα για τα οποία ουδέποτε υπήρξε η προσπάθεια απόκρυψης ή υποβάθμισης τους εκ μέρους της Διοίκησης. Όμως τα προβλήματα αυτά δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι για όσους συστηματικά επιδεικνύουν δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες ή για όσους ενώ έχουν την υπηρεσιακή ευθύνη να λύνουν προβλήματα επιλέγουν να τα διαιωνίσουν.

Για λογαριασμό αυτών ζητούμε συγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΚΑ e-ΕΦΚΑ κατάληψη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ