e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση κοινού με ραντεβού για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωση μητρώου - iefimerida.gr

e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση κοινού με ραντεβού για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωση μητρώου

εξω απο ΕΦΚΑ
ΕΦΚΑ / Φωτογραφία: Konstantinos Tsakalidis/SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι η διαδικασία χορήγησης ασφαλιστικής ικανότητας και της ενημέρωσης στοιχείων μητρώου πραγματοποιείται, κατόπιν κλεισίματος ραντεβού από τους πολίτες με την οικεία τοπική διεύθυνση του φορέα, καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το κλείσιμο του ραντεβού.

Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

«Σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ με υψηλό βαθμό ευαισθησίας» επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ