Ε65: Δόθηκε στην κυκλοφορία το νότιο τμήμα του οδικού άξονα -Παρακάμπτει τη Λαμία - iefimerida.gr

Ε65: Δόθηκε στην κυκλοφορία το νότιο τμήμα του οδικού άξονα -Παρακάμπτει τη Λαμία

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στην παράδοση του πρώτου τμήματος του Ε-65
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στην παράδοση του πρώτου τμήματος του Ε-65 -Φωτογραφία: Intimenews/Συνεργάτης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δόθηκαν στην κυκλοφορία τα 14 πρώτα χιλιόμετρα του νότιου τμήματος του οδικού άξονα Ε65, που προοπτικά θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης με την Εγνατία Οδό.

Πρόκειται για το τμήμα το οποίο παρακάμπτει την πόλη της Λαμίας και δίνει πρόσβαση στον αυτοκινητόδρομο για τη Δυτική Φθιώτιδα και την Ευρυτανία.

Γεωργιάδης: Αν δεν υπήρχε το ΕΣΠΑ, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τέτοια έργα

Παρόντες στην τελετή εγκαινίων που έγινε στο Λιανοκλάδι -στο μέσο δηλαδή του τμήματος που δόθηκε στην κυκλοφορία- ήταν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, καθώς και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιάννης Οικονόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αν δεν υπήρχε το ΕΣΠΑ και τα κοινοτικά χρήματα, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τέτοια έργα και αυτό πρέπει να το θυμίζουμε πάντα. Τα χρήματα αυτά υπάρχουν γιατί είμαστε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης», υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης, σημειώνοντας την ανάγκη τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο να είναι ο άμεσος μεγάλος στόχος του υπουργείου Υποδομών.

Σταϊκούρας: Το έργο μηδενίζει την απομόνωση κρίσιμων περιοχών της χώρας μας

«Πρόκειται για ένα έργο μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής σημασίας, αφού μηδενίζει την απομόνωση κρίσιμων περιοχών της χώρας μας», υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, σημειώνοντας ακόμη ότι «το συγκεκριμένο έργο αλλάζει τις κλίμακες του χώρου και του χρόνου για την οικονομική ζωή στην Κεντρική Ελλάδα, τη Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο, αλλά και ευρύτερα σε όλη τη χώρα».

Ο κ. Σταϊκούρας στάθηκε ιδιαίτερα στην ιστορία του συγκεκριμένου έργου, ζήτησε δε την επέκταση των έργων τονίζοντας πως «με τα σημερινά εγκαίνια πιστοποιείται η αποφασιστικότητα, η βούληση και η αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης για να διαμορφωθούν και να προωθηθούν καλύτεροι όροι βιώσιμης ανάπτυξης ισόρροπα σε όλες τις περιοχές της χώρας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καραμανλής: Μεγάλη πρόοδος εργασιών στο τμήμα από Λαμία μέχρι Ξυνιάδα

Από την πλευρά του, ο κ. Καραμανλής έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ιστορικό του αυτοκινητόδρομου Ε65 και το πώς εξελίχθηκε εν μέσω κρίσης, υπογράμμισε δε ότι το τελευταίο διάστημα επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες και στο νότιο τμήμα και προανήγγειλε ιδιαίτερα μεγάλη πρόοδο των εργασιών στο τμήμα από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, που είναι το μοναδικό τμήμα που απομένει για να ενωθούν ο αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Θεσσαλονίκης με τα Τρίκαλα. Σημείωσε επίσης πως «ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος θα ολοκληρωθεί με το βόρειο τμήμα, για το οποίο εξασφαλίστηκε το ''πράσινο φως'' από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προωθήθηκε η αναθεώρηση των συμβάσεων, οι οποίες κυρώθηκαν και από τη Βουλή, και εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στον προκάτοχό του, κ. Σπίρτζη, τονίζοντας ότι «στα μεγάλα έργα όλοι πρέπει να συνεισφέρουν», καθώς, όπως είπε, «άλλος συλλαμβάνει την ιδέα, άλλος προωθεί τις μελέτες και τις ολοκληρώνει, άλλος πιθανά δημοπρατεί, άλλος υπογράφει συμβάσεις και άλλος υπουργός επιταχύνει τις διαδικασίες και ολοκληρώνει το έργο».

Ο κ. Καραμανλής έκανε ιδιαίτερη αναφορά και σε μικρότερα έργα, τα οποία θα προωθηθούν μέσα στο 2021, έργα τα οποία αφορούν τη σύνδεση της Λαμίας με το Καρπενήσι, τον δρόμο Λαμία-Άμφισσα-Αντίρριο, αλλά και οδικούς άξονες της Εύβοιας. Τέλος, τόνισε πως «με την ολοκλήρωση των μεγάλων συγκοινωνιακών έργων πέφτει πλέον το βάρος στο σιδηροδρομικό δίκτυο» και προανήγγειλε διάθεση πιστώσεων 3,2 δισ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του και τη σύνδεσή του με την Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καραγιάννης: Αίρεται η απομόνωση της Δυτικής Φθιώτιδας και της Ευρυτανίας

Προηγουμένως, ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, αναφέρθηκε στα τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου δρόμου και στον τρόπο με τον οποίο αίρεται η απομόνωση της Δυτικής Φθιώτιδας και της Ευρυτανίας, σημειώνοντας πως το συγκεκριμένο τμήμα είναι προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα τόνισε ότι μέσα στο 2021 θα ξεκινήσουν και οι κατασκευαστικές εργασίες στο βόρειο τμήμα του Ε65, το οποίο ξεκινά από τον ανισόπεδο κόμβο Τρικάλων και φτάνει έως την Εγνατία Οδό, 15 χιλιόμετρα δυτικά των Γρεβενών. Έχει μήκος 70,5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμό 442 εκατ. ευρώ, με χρονική διάρκεια κατασκευής τους 36 μήνες.

Στη σχετική τελετή ήταν παρόντες ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, βουλευτές από τη Φθιώτιδα, τη Φωκίδα και την Ευρυτανία, όπως επίσης δήμαρχοι και εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης και των κοινωνικών τάξεων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Λαμία οδικός άξονας Ε65
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ