Σήμερα το δοκιμαστικό δρομολόγιο του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου της Αθήνας -Η διαδρομή, οι στάσεις - iefimerida.gr

Σήμερα το δοκιμαστικό δρομολόγιο του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου της Αθήνας -Η διαδρομή, οι στάσεις

κοκκινο μαυρο λεωφορειο
To ηλεκτρικό λεωφορείο, φωτογραφία EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σήμερα θα κάνει δοκιμαστικό δρομολόγιο το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο στους δρόμους της Αθήνας.

Το δοκιμαστικό δρομολόγιο, θα αναχωρήσει στις 10 το πρωί από το Μετρό «Άγιος Ιωάννης» και θα τερματίσει στην Άνω Κυψέλη, με ενδιάμεσες 26 στάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD. Το όχημα βρίσκεται ήδη στην Αθήνα και έχει δρομολογηθεί πιλοτικά από την ΟΣΥ ΑΕ, εκτελώντας γραμμές σχετικά μικρού μήκους εντός του κέντρου της Αθήνας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία BYD, ανταποκρίθηκε στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για διάθεση δοκιμαστικής λειτουργίας ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο των Αστικών Συγκοινωνιών, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΟΣΥ ΑΕ.

Λεωφορείο μήκους 12 μέτρων για 75 επιβάτες

Το εν λόγω demo bus, κινεζικής τεχνολογίας, στις πιλοτικές του διαδρομές δεν μεταφέρει επιβάτες, έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και η χωρητικότητά του σε επιβάτες είναι 24 καθήμενοι, 51 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, έχει ράμπα για ΑμΕΑ και η μπαταρία του είναι 348 kw. Έχει επίσης 2 Ηλεκτρομοτέρ 2x150kw που αντιστοιχούν σε ισχύ 402 hp και WIFI συνδεσιμότητα για τους επιβάτες και USB φορτιστές για τα κινητά επιβατών.

Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η δοκιμαστική κυκλοφορία δύο ακόμη τύπων ηλεκτρικών λεωφορείων, ενός ευρωπαϊκής τεχνολογίας και ακόμη ενός κινεζικής τεχνολογίας, τα οποία κατά τη δοκιμαστική τους περίοδο θα μεταφέρουν και επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
κοκκινο μαυρο λεωφορειο
Το ηλεκτρικο λεωφορείο έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και η χωρητικότητά του σε επιβάτες είναι 24 καθήμενοι, 51 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, έχει ράμπα για ΑμΕΑ και η μπαταρία του είναι 348 kw

Λεωφορείο και ηλεκτροκίνηση

Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα εξασφαλίζει πολλαπλά οφέλη τόσο για το περιβάλλον, όσο και για την ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα, γεγονός στο οποίο οι Αστικές Συγκοινωνίες διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Επισημαίνεται ότι η πιλοτική κυκλοφορία σε μήκος κατάλληλων διαδρομών είναι αναγκαία προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων-φόρτισης.

Το λεωφορείο συγκεκριμένα θα πραγματοποιήσει το εξής δρομολόγιο:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • Αναχώρηση : Άγιος Ιωάννης ΜΕΤΡΟ 10.00 π.μ.
  • Στάση 1 : Μενεκράτους
  • Στάση 2 : Λαϊκή
  • Στάση 3 : Άγιος Αρτέμιο
  • Στάση 4 : Νεάρχου
  • Στάση 5 : Αρρυβού
  • Στάση 6 : Υμηττού
  • Στάση 7 : Προφήτης Ηλίας
  • Στάση 8 : Πλατεία Πλαστήρα
  • Στάση 9 : Άγιος Σπυρίδων
  • Στάση 10 : Στάδιο
  • Στάση 11 : Μετς
  • Στάση 12 : Άγαλμα Βύρωνος
  • Στάση 13 : Σύνταγμα
  • Στάση 14 : Ακαδημία
  • Στάση 15 : Ρεξ
  • Στάση 16 : Πολυτεχνείο
  • Στάση 17 : Αιγύπτου
  • Στάση 18 : Πανελλήνιος
  • Στάση 19 : Επτανήσου
  • Στάση 20 : Ιθάκης
  • Στάση 21 : Ζακύνθου
  • Στάση 22 : Σκύρου
  • Στάση 23 : Πλατεία Κυψέλης
  • Στάση 24 : Αίγλης
  • Στάση 25 : Άγιος Αθανάσιος
  • Στάση 26 : Κατσή
  • Τερματισμός Στάση 27 : Άνω Κυψέλη 11.00 π.μ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ