Δήμος Αθηναίων: Νέα 24ωρη Γραμμή «1595» με άμεση ανταπόκριση στα 30'' -Για 12 καθημερινά προβλήματα - iefimerida.gr

Δήμος Αθηναίων: Νέα 24ωρη Γραμμή «1595» με άμεση ανταπόκριση στα 30'' -Για 12 καθημερινά προβλήματα

Νέα γραμμή 1595
Νέα γραμμή 1595 του Δήμου Αθηναίων
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε καθολική αναβάθμιση της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», προχώρησε ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΔΑΕΜ, διασφαλίζοντας την άμεση και αξιόπιστη ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων από το κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, καθώς και σε απλά αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών.

Η Γραμμή του Δήμου Αθηναίων λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα -όλο τον χρόνο- παρέχοντας σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τηρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετούνται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων. Είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αναβαθμισμένο «1595» του Δήμου Αθηναίων

«Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη. Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800,  είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:  

  • Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
  • Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
  • Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
  • Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
  • Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος
  • Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr
  • Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr
  • Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου
  • Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα - εκδηλώσεις που πραγματοποιούν
  • Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass
  • Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη
  • Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ