Στο ιστορικό νυχτερινό κέντρο της Πλάκας «Το Περιβόλι του Ουρανού» βρέθηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων ο Νίκος Δένδιας.
Ο υπουργός Εξωτερικών αποφάσισε να διασκεδάσει τις ημέρες των εορτών σε ένα θρυλικό μαγαζί, όπου και φέτος εμφανίζονται ο Χρήστος Νικολόπουλος, η Πίτσα Παπαδοπούλου, ο Στέλιος Διονυσίου και η Ελεάνα Παπαϊωάννου.

Στον ΣΚΑΪ παρουσιάστηκε ένα βίντεο που δείχνει τον Νίκο Δένδια να απολαμβάνει το πρόγραμμα, σιγοτραγουδώντας και κουνώντας το κεφάλι του στο ρυθμό των τραγουδιών.
Δείτε το βίντεο:
Το θρυλικό «Περιβόλι του Ουρανού»
Το «Περιβόλι του Ουρανού», το μαγαζί στο οποίο βρέθηκε ο Νίκος Δένδιας, λειτουργεί από τη δεκαετία του '50, αρχικά ως μπουάτ, και μετεξελίχθηκε σε ρεμπετάδικο. Τους τοίχους του κοσμούν φωτογραφίες από «ιερά τέρατα» της μουσικής: Από τον Γιάννη Παπαϊωάννου μέχρι τον Μάνο Χατζιδάκι και τον Διονύση Σαββόπουλο, και από τον Τόλη Βοσκόπουλο μέχρι τον Γιώργο Ζαμπέτα αλλά και τους αδελφούς Κατσιμίχα.

Πιένες γνώρισε ιδιαίτερα από τα μέσα της δεκαετίας του '70, όταν έγινε «στέκι» του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου.
Ήταν χειμώνας του 1976, όταν ο Γιώργος Κατσιφάρας, ο Θανάσης Τσούρας και ο Μένιος Κουτσόγιωργας μπήκαν στο μαγαζί, απέναντι από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός...
Ο Κατσιφάρας έκανε «παραγγελιά» το ζεϊμπέκικο του Τσιτσάνη «Είμ' αϊτός χωρίς φτερά» και ο Ανδρέας έφερε τις βόλτες του στην πίστα. Έκτοτε έγινε κάτι σαν must για τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ... Τσοχατζόπουλος, Σκανδαλίδης και πολλοί ακόμη σύχναζαν στο πλακιώτικο ρεμπετάδικο.
Ο Κώστας Σημίτης, στο βιβλίο του «Δρόμοι Ζωής», έγραψε με προφανή απαξίωση: «Κομματικά στελέχη ήθελαν να δείξουν ότι διασκέδαζαν ''λαϊκά''. Σύχναζαν στο ''Περιβόλι τ’ Ουρανού'', ένα κέντρο όπου παιζόταν η ''λαϊκή μουσική''. Αντίθετα, παραστάσεις ή θεάματα, που θεωρούνταν σημαντικά καλλιτεχνικά γεγονότα, τους ήταν παντελώς αδιάφορα. Οι λογοτεχνικές αναζητήσεις, οι αισθητικοί προβληματισμοί της σύγχρονης τέχνης, θεατρικοί πειραματισμοί δεν ήταν πλέον στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος».