Τη διαβεβαίωση ότι το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να αντεπεξέλθει σε μεγάλο όγκο φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων παρείχε ο διευθύνων σύμβουλος του διαχειριστή, Αναστάσιος Μάνος.
Μιλώντας στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης, ο κ. Μάνος επισήμανε ότι ακόμα και με τον αυξημένο στόχο του ΕΣΕΚ για 800.000 ηλεκτρικά οχήματα, δεν τίθεται θέμα επάρκειας του δικτύου διανομής. Μάλιστα, το δίκτυο είναι σε θέση να καλύψει ακόμα και παραπάνω αριθμούς.
Είναι ενδεικτικό ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει προγραμματίσει ήδη σημαντικές επενδύσεις ώστε να είναι μπροστά από τις εξελίξεις και από τους αυξημένους στόχους διείσδυσης ως προς το δίκτυο, τους υποσταθμούς και τα συναφή. Σημειώνεται ότι οι υποσταθμοί στην Αττική έχουν δυναμικότητα 7,2 γιγαβάτ με μέγιστη απαιτούμενη ισχύ 3,55 γιγαβάτ, άρα υπάρχει περιθώριο 51% στο δίκτυο διανομής. «Προγραμματίζουμε άλλο ένα γιγαβάτ στην Αττική για 45.000 παραπάνω φορτιστές. Είναι τεράστιοι αριθμοί» επεσήμανε ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ.
Μάλιστα ο κ. Μάνος διηγήθηκε και ένα αυτράπελο: «Μας προσέγγισε μια εταιρεία με παράπονα για τις καθυστερήσεις από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση 50 φορτιστών. Μετά από εξέταση τους απαντήσαμε ότι από τις 50 περιπτώσεις μόλις 1-2 ήταν ευθύνη δική μας, ενώ στις υπόλοιπες έφταιγαν αδειοδοτικά θέματα, λάθη σε δηλώσεις, παράνομα κτήρια και άλλα ζητήματα που δεν σχετίζονται με το διαχειριστή».