Σε συνεχή επαγρύπνηση είναι ο ΔΕΔΔΗΕ για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο από την κακοκαιρία «ΕΛΠΙΣ».
Ο ΔΕΔΔΗΕ στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης και συνεχόμενης ενημέρωσης του κοινού, γνωστοποιεί ότι όλο το ανθρώπινο δυναμικό του βρίσκεται επί ποδός για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκληθεί στο Δίκτυο από την κακοκαιρία «Ελπίς».
Αυτή την ώρα τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ εργάζονται πυρετωδώς κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες για την αποκατάσταση των ζημιών που έχει προκαλέσει η κακοκαιρία στο Δίκτυο στην Αττική, σε τμήματα των περιοχών Ραφήνας, Ν. Βουτζά, Μάτι και Νέα Μάκρη, καθώς και σε τμήματα της Κηφισιάς, Ν. Ηρακλείου, Ψυχικού και Γραμματικού, Διονύσου, Μαραθώνα, Κάτω Σουλίου, Ν. Φιλαδέλφειας, Βριλησσίων και Χαλανδρίου.
Σοβαρά προβλήματα πρόσβασης των συνεργείων στην Εύβοια
Στην Εύβοια, όπου το κύμα κακοκαιρίας είναι σφοδρό και τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα πρόσβασης για την αποκατάσταση των βλαβών, τα συνεργεία προσπαθούν μέχρι αυτή την ώρα να αποκαταστήσουν τις ζημιές στο Δίκτυο σε οικισμούς στην περιοχή των Ψαχνών και στην Κάρυστο.
Πριν από λίγη ώρα το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ ξεκίνησε τις εργασίες για την αποκατάσταση βλάβης και σε γραμμή που ηλεκτροδοτεί τα περίχωρα της πόλης της Κω.
Τέλος, να σημειωθεί ότι όσοι πολίτες αδυνατούν να επικοινωνήσουν με τη δωρεάν τηλεφωνική γραμμή 800 400 4000, μπορούν να επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, στο 11500 και 211 1900 500.