Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων. Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων και άλλων συναφών πληροφοριών.
Αμέσως μετά το αίτημα για βλάβη στην ηλεκτροδότηση, η σχετική ηλεκτρονική δήλωση από τον καταναλωτή προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Πώς γίνεται η δήλωση για βλάβη στην ηλεκτροδότηση
Οπως προαναφέρθηκε η διαδικασία είναι απλή και γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:
- Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
- Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
- Στοιχεία της βλάβης
- Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή