Θύμα της σφοδρής κακοκαιρίας «Μπάλλος», που έπληξε την Αθήνα έπεσε και η Βουλή, καθώς νερά εισχώρησαν στο περιστύλιο, ενώ έπεσε και κομμάτι από το μάρμαρο, ηλικίας 150 ετών, στον εξωτερικό της χώρο, ωστόσο τα προβλήματα δεν περιορίζονται εκεί.
Ωστόσο φαίνεται πως υπάρχει μεγαλύτερος προβληματισμός μετά και το χτύπημα του «Μπάλλου» για το κτίριο καθώς σύμφωνα με τον ομότιμο Καθηγητή Αντισεισμικής Τεχνολογίας στο ΕΜΠ, Παναγιώτη Καρύδη, «υπάρχουν κάποια ρήγματα, που πρέπει να δουν τη βαρύτητά τους, όπως σε κάθε παλιό κτήριο, ιδιαίτερα όταν είναι τόσο σημαντικό, είναι απαραίτητο να γίνει περαιτέρω εξέταση».
Σύμφωνα με σχετική μελέτη, εντοπίστηκαν 10 ρηγματώσεις στο εσωτερικό, άλλη μία στην κύρια είσοδο πάνω από τον Άγνωστο Στρατιώτη, λόγω της κατασκευής του υπόγειου γκαράζ.
Ο κ.Καρύδης μιλώντας στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» ανέφερε «γνωρίζω πολύ καλά το κτίριο της Βουλής, έχει πολλές προσθήκες και τροποποιήσεις. Προς 15ετίας, είχαμε κάνει μια λεπτομερή μελέτη, την οποία μας ανέθεσε η Ελληνική Βουλή, με τη βοήθεια ξένων ειδικών και είδαμε τα διάφορα προβλήματα. Ένα εξ αυτών είναι ότι υπάρχουν διάφορες ρηγματώσεις που επειδή εσωτερικά έχουν τοιχογραφίες μεγάλης αξίας είναι δύσκολο να επισκευαστούν».
Ισχυρός σεισμός 6,1 Ρίχτερ ανοιχτά της Καρπάθου
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ρήγματα συμπίπτουν με τις τοιχογραφίες αξίας είναι γύρω στα 10, ενώ η εδαφική ρωγμή, όπως εξηγεί «βρίσκεται στο μέσον ακριβώς της σκάλας και καλύπτεται από κάποιο χοντρό, κόκκινο χαλί».
Παράλληλα ο κ.Καρύδης επισημαίνει «πολλά σημαντικά προβλήματα δημιουργήθηκαν από τις εκσκαφές στο υπόγειο πάρκινγκ. Έχουμε παρατηρήσει και έντονες δονήσεις καθώς κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα από κάτω, οι οποίες μπορεί να δημιουργήσουν κάποια προβλήματα. Είναι θέμα κόπωσης υλικών, όταν κουνάει συνέχεια μπορεί να προκληθεί τελικά και πρόβλημα. Ένα άλλο θέμα που παρατηρήσαμε είναι ότι μπροστά στην κεντρική είσοδο-τη «φάτσα»- και πάνω από τον Άγνωστο Στρατιώτη, στις κεντρικές σκάλες, υπάρχει στο έδαφος ρωγμή. Αυτή μπορεί να οφείλεται και στα έργα για την υπογειοποίηση του πάρκινγκ».
Δεν είχε γίνει μελέτη για το πάρκινγκ
Ο κ.Καρύδης μίλησε και στον ΑΝΤ1 και υπογράμμισε πως θα έπρεπε να είχε γίνει μελέτη, πριν κατασκευαστεί το υπόγειο γκαράζ. «Είναι ένας διάδρομος πολύ μακρύς, αναπτύσσεται ταχύτητα και δημιουργούνται ταλαντώσεις», εξήγησε και σημείωσε πως «το μπάζωμα φαίνεται ότι "έκατσε”».