Η Black Friday ξεκίνησε από νωρίς το πρωί με τα καταστήματα να ανοίγουν τις πόρτες τους στους καταναλωτές, οι οποίοι αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τις ειδικές προσφορές προκειμένου να αποκτήσουν τα προϊόντα που επιθυμούν.
Οπως κάθε χρόνο, τα καταστήματα έχουν πολύ καλές προσφορές σε διάφορα είδη, ειδικά στα ηλεκτρονικά, με τους καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές για τις αγορές τους.
Οι πρώτες εικόνες από την κίνηση στα καταστήματα έδειξε πως δεν υπάρχουν μεγάλες ουρές όπως προηγούμενες χρονιές, ειδικά τις δύο πρώτες, ωστόσο υπήρχε κόσμος που φαινόταν ότι είχε αποφασίσει τι θέλει να αγοράσει. Λίγοι ήταν οι… περαστικοί που πήγαν στα καταστήματα για να χαζέψουν και αν βρουν κάτι να το πάρουν. Χωρίς να είναι ενδεικτικό για την κίνηση στην αγορά, μεγαλύτερες ουρές φάνηκε να έχουν τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης με πολλούς πιτσιρικάδες, κάποιοι από τους οποίους προφανώς είχαν κάνει κοπάνα από το σχολείο, να περιμένουν καρτερικά να ανοίξουν οι πόρτες για να προλάβουν να αγοράσουν αυτά που θέλουν.
Οι ουρές στα καταστήματα της Αθήνας
Βέβαια το ότι δεν σχηματίστηκαν μεγάλες ουρές δεν σημαίνει πως ο κόσμος δεν επέλεξε να ψωνίσει, απλώς πολλοί ήταν αυτοί που προτίμησαν να αγοράσουν ηλεκτρονικά μέσω των e-shops των καταστημάτων από το να έχουν φυσική παρουσία στα μαγαζιά.
Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πολλοί καταναλωτές νεαρής ηλικίας ήταν στις ουρές για την Black Friday
Την τιμητική τους είχαν, όπως κάθε χρόνου εξάλλου, οι μεγάλες τηλεοράσεις, στις οποίες οι καταναλωτές είδαν μεγάλες εκπτώσεις, άρα και ευκαιρία αγοράς, Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις χρειάστηκαν δύο άτομα για να κουβαλήσουν το νέο απόκτημα του σπιτιού.
Μεγαλύτερες ήταν οι ουρές έξω από τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης
Η Black Friday ήρθε το 2016 στην Ελλάδα και… έμεινε
Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» ήρθε και στην Ελλάδα το 2016 και απ' ότι φαίνεται θα μείνει. Η Black Friday είναι η μέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, ημέρα η οποία έχει θεωρηθεί ως η αρχή της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων αγορών για τις ΗΠΑ από το 1952.
Black Friday στη Θεσσαλονίκη στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης
Και στη Θεσσαλονίκη πάντως ο κόσμος φάνηκε πως προτίμησε της ηλεκτρονικές αγορές από την παρουσία στα φυσικά καταστήματα, αφού και εκεί οι ουρές δεν ήταν τόσο μεγάλες στις εισόδους των καταστημάτων.
Και στη Θεσσαλονίκη πάντως οι νεαρότεροι ηλικίας καταναλωτές ήτα αυτοί που στήθηκαν μπροστά από τις κλειστές πόρτες των καταστημάτων και περίμεναν καρτερικά να ανοίξουν για να μπορέσουν να ψωνίσουν.
Οι επιλογές πολλές σε πάρα πολλά είδη και σε τιμές για όλα τα πορτοφόλια. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι αυτοί που δήλωσαν πως σήμερα είναι μία καλή ευκαιρία για να κάνουν και κάποιες από τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, όπως διάφορα δώρα που άλλες εποχές οι τιμές τους είναι απαγορευτικές.
Οσοι πάντως εντόπισαν αυτά που ήθελαν, τα πήραν αγκαλιά με ένα τεράστιο χαμόγελο πήγαν στα ταμεία.
Δεν έχουν εκπαιδευτεί ακόμα οι Ελληνες καταναλωτές
Μπορεί πολλοί καταναλωτές στην Ελλάδα να ποντάρουν στην Black Friday και να ψωνίζουν, ωστόσο ακόμα δεν έχουμε γίνει ούτε ΗΠΑ, ούτε Νότια Αφρική. Εκεί κάθε χρόνο η φρενίτιδα που επικρατεί καταγράφεται σε βίντεο και γίνεται κάθε χρόνο viral.