Την προσεχή Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, θα… γιορταστεί η Black Friday 2021.
Σε έρευνα που δημοσίευσε το iefimerida.gr προ ημερών προκύπτει ποιες είναι οι 10 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που συγκεντρώνουν στη φετινή Black Friday το ενδιαφέρον των καταναλωτών στην Ελλάδα:
- ρούχα 61%
- ηλεκτρονικές συσκευές 59%
- καλλυντικά / αρώματα 39%
- εσώρουχα 16%
- αθλητικά αξεσουάρ 16%
- είδη παντοπωλείου 13%
- έπιπλα εσωτερικού χώρου 10%
- ταξίδια/διακοπές 10%
- βιβλία 6%
- παιδικά είδη 6%
Ποιο είναι όμως το ποσό που θα δαπανήσει ο μέσος καταναλωτής στην Ελλάδα; Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Picodi, ο μέσος καταναλωτής στην Ελλάδα θα δώσει φέτος 206 ευρώ στη Black Friday. Πέρυσι, το μέσο ποσό ήταν τα 164 ευρώ. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 25%.
Πώς θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday
Πώς θα ψωνίσουν όμως φέτος οι Έλληνες καταναλωτές; Σύμφωνα με έρευνα της Sitecore «Holiday Shopping Trends 2021» περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές την περίοδο της Black Friday. Μάλιστα, η πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εκμεταλλευτεί την Black Friday για να πραγματοποιήσει τις χριστουγεννιάτικες αγορές. Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%).
Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στο Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο