Να ζητήσει «συγγνώμη» καλεί ο Παύλος Μαρινάκης τον Λευτέρη Αυγενάκη για το συμβάν που σημειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» εις βάρος υπαλλήλου.
Στο βίντεο ο Λευτέρης Αυγενάκης φαίνεται να επιτίθεται σε υπάλληλο που βρίσκεται σε πύλη αναχώρησης. Η ΟΣΕΥΠΕ (Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες των Αεροδρομίων) καταγγέλει ότι ο πρώην υπουργός χειροδίκησε σε βάρος του υπαλλήλου, ενώ στη συνέχεια απείλησε έναν δόκιμο αστυνομικό που επενέβη ότι θα τον μεταθέσει φωνάζοντας παράλληλα «μην με ακουμπάτε, έχω ασυλία».
Βίντεο: Η στιγμή που ο Λευτέρης Αυγενάκης επιτίθεται στον υπάλληλο
Το βίντεο με το περιστατικό κάνει τον γύρο του διαδικτύου:
Μαρινάκης: Συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές
«Υπήρξε επικοινωνία με τον πρώην υπουργό, μόλις ήρθε στο φως αυτό το βίντεο. Θεωρώ ότι πρέπει να ειπωθεί μια συγγνώμη σε κάθε περίπτωση και να δοθούν εξηγήσεις», είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Θα βγει ανακοίνωση από τον ίδιο σε λίγο. Περιμένουμε την θέση του βουλευτή του πρώην Υπουργού και πλέον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας», πρόσθεσε ο κ. Μαρινάκης.
Ο κ. Μαρινάκης τόνισε ότι «για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές».
Τι συνέβη στο Ελ. Βενιζέλος -Τι υποστηρίζει η ΟΣΕΥΠΕ
Το περιστατικό σημειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όταν ο κ. Αυγενάκης φέρεται να μπέρδεψε την Πύλη και έχασε την πτήση του, ενώ είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το όνομά του.
Ο πρώην υπουργός να βγει εκτός εαυτού και σε βίντεο που δημοσίευσε το Voicenews να φαίνεται να επιτίθεται στον υπάλληλο του αεροδρομίου.
Κατά την καταγγελία της Ομοσπονδίας, «ο πρώην υπουργός φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο εν λόγω, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρουν, ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο της καταγγελίας. Κάποια στιγμή, όπως μας μεταφέρουν, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του προσωπικού, το οποίο έπεσε λιπόθυμο στο γκισέ ελέγχου των εισιτηρίων, με τους υπόλοιπους υπαλλήλους να προσφεύγουν στη συνδρομή της αστυνομίας».
Και συνεχίζει η ανακοίνωση της Ο.Σ.Ε.ΥΠ.Ε :
«Όμως και μπροστά στα όργανα, όπως μας μεταφέρουν, ο τέως υπουργός φαίνεται να πούλησε «τσαμπουκά» απειλώντας τον έναν εκ των δοκίμων ότι θα τον μεταθέσει. Μάλιστα όταν επιχείρησαν να τον ηρεμήσουν φώναζε «μην με ακουμπάτε έχω ασυλία». Οι καταγγέλλοντες ισχυρίζονται ότι το σκηνικό έχει βιντεοσκοπηθεί».
Ο ΟΣΕΥΠΕ στη συνέχεια ρωτά αρχικά για την επιβεβαίωση του περιστατικού βιαιοπραγίας και την παρέμβαση της ηγεσίας των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Μεταφορών, της ΕΛΑΣ και του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Ζητά ακόμη άμεση διερεύνηση του περιστατικού και να ελεγχθεί το οπτικοακουστικό υλικό της τελευταίας εβδομάδας των πυλών εξόδου για τις πτήσεις από Αθήνα σε προορισμούς της Κρήτης. Καλεί επίσης τον κ. Αυγενάκη «εφόσον αυτό το περιστατικό έχει λάβει χώρα και αναγνωρίζει τον εαυτό του στις καταγγελίες, να βρει το πολιτικό θάρρος και το σθένος να επιβεβαιώσει ο ίδιος το περιστατικό, αναλαμβάνοντας την πλήρη πολιτική και ποινική ευθύνη της πράξης του» και την αεροπορική να προστατέψει τον υπάλληλό της.
Zήτησε συγγνώη ο Αυγενάκης
Ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά και τα όσα είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ζήτησε συγγνώμη, αρνήθηκε ωστόσο την χειροδικία.
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο"».