Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (28/7 στο λιμάνι του Πειραιά, έγινε η «βάπτιση» του πρώτου μετά την πανδημία, νεότευκτου υπερπολυτελούς πλοίου κρουαζιέρας.
Ο λόγος για το «Silver Moon», το νεόκτιστο πλοίο της εταιρίας Silversea Cruises, που ήδη πλέει στις ελληνικές θάλασσες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, του Richard D. Fain, προέδρου και CEO της Royal Caribbean Group, μητρικής εταιρίας της Silversea Cruises, του Roberto Martinoli, προέδρου και CEO της Silversea Cruises, του Jason Liberty, εκτελεστικού αντιπροέδρου and CFO της Royal Caribbean Group, του κυβερνήτη του πλοίου, Chavdar Georgiev, του Luigi Matarazzo, γενικού διευθυντή των ναυπηγείων Fincantieri's Merchant Ships Division.
«Η κυβέρνησή μας, ήταν η πρώτη στον κόσμο που υποστήριξε τον κλάδο της κρουαζιέρας» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού. Προσφέροντας τη βοήθειά της, «έφερε περισσότερα από 40 κρουαζιερόπλοια στους μοναδικούς μας προορισμούς, με τη Silversea να συμμετέχει στην επανεκκίνηση του κλάδου με τρία πλοία. Η ομάδα μας δούλεψε πολύ σκληρά με την ομάδα σας και τον κ. Αλμπέρτη, ώστε να φέρει αυτά τα αποτελέσματα».
Ο στόχος μας στο υπουργείο Τουρισμού -συνέχισε ο κ. Θεοχάρης- είναι να δημιουργήσουμε στενές συνεργασίες με όλες τις εταιρίες κρουαζιέρας και βέβαια τη SilverSea και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που ανοίγονται. Το Silver Moon είναι το πρώτο πλοίο από τον όμιλο Royal Caribbean που έχουμε με τελετή ονομασίας εδώ στην Ελλάδα και είμαι αισιόδοξος ότι θα δούμε περισσότερα στο εγγύς μέλλον, καθώς παράλληλα θα έχουμε περισσότερα πλοία να πλέουν στο Αιγαίο. Η Ελλάδα, άλλωστε, είναι από τις πρώτες χώρες στον κόσμο που έχουν σαφή επιχειρησιακά πρωτόκολλα, τόσο για κρουαζιερόπλοια, όσο και τα λιμάνια, και χαίρομαι που λέω ότι η κατάσταση ελέγχεται πολύ καλά με διαδικασίες και πρωτόκολλα που λειτουργούν πολύ αποτελεσματικά».
«Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τη σεζόν και να προσφέρουμε μοναδικούς προορισμούς και λιμάνια προσέγγισης σε ένα αυξανόμενο κοινό κρουαζιέρας, που επιθυμεί να εξερευνήσει την αυθεντική Ελλάδα. Η πανδημία μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε, πόσο μας λείπουν τα ταξίδια - και η Ελλάδα, με τη μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων εμπειριών που προσφέρει και βασίζονται στην Ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία μας, είναι έτοιμη να υποδεχτεί εσάς και τους καλεσμένους σας. Silver Moon, καλώς ήλθατε στην Ελλάδα. Σας ευχόμαστε ασφαλείς πλόες με ήρεμα νερά και πολλούς ικανοποιημένους επισκέπτες», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης.
«Η τελετή επίσημης ονομασίας του Silver Moon -το πρώτο από τα "βαφτίσια" της Silversea ως μέρος της Royal Caribbean Group - ήταν πραγματικά μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή», ανέφερε στο χαιρετισμό του ο Richard D. Fain.
«Η ονοματοδοσία του πλοίου αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρίας» τόνισε ο Roberto Martinoli. «Σήμερα το Silver Moon αποτελεί το 9ο πλοίο του στόλου μας, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για την κρουαζιέρα του 21ου αιώνα. Ως το πρώτο υπερπολυτελές νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο που ξεκίνησε ταξίδια φέτος, το Silver Moon πρωτοπορεί στην ολική επιστροφή της υπερπολυτελούς κρουαζιέρας. Αντιπροσωπεύει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα του κλάδου μας. Στην πιο πρόσφατη προσθήκη στον στόλο μας, οι επισκέπτες μας θα ανακαλύψουν ξανά τον κόσμο με ασυναγώνιστη άνεση και διακριτική πολυτέλεια».
Silver Moon: Εχει προγραμματίσει 70 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια
Σημειώνεται ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε τον Αύγουστο του 2020 και ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά κρουαζιέρες από Πειραιά στις 18/6, με ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου και την Κύπρο. Αναμένεται, δε, να πλέει στις ελληνικές θάλασσες μέχρι το Νοέμβριο, με δεκαήμερες κρουαζιέρες, ενώ την 1η Νοεμβρίου με βάση το μέχρι τώρα πρόγραμμα, εκκινεί από το πρώτο λιμάνι της χώρας για μια 16ήμερη κρουαζιέρα προς το Ντουμπάι. Στη συνέχεια το πλοίο θα ταξιδεύει στην Ασία μέχρι τις 30 Μαρτίου του 2022 οπότε και επιστρέφει στον Πειραιά για να εκκινήσει κρουαζιέρα 91 ημερών μέχρι τη Στοκχόλμη, τη λεγόμενη κρουαζιέρα «Grande Europe» («Μεγάλο Γύρο της Ευρώπης»), που η τιμή της ξεκινάει από 46.000 ευρώ ανά άτομο.
Ήδη βέβαια, το Silver Moon κάνει home porting στην Ελλάδα, έχοντας προγραμματίσει 70 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια. Πολλές βέβαια από αυτές γίνονται στη νησιωτική χώρα και σε «ανεξερεύνητους» για το κοινό της κρουαζιέρας προορισμούς, όπως η Αμοργός, η Σύρος και η Πάτμος.
Ο σχεδιασμός φέτος της Silversea Cruises, που εξειδικεύεται στις κρουαζιέρες υψηλών απαιτήσεων, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα, Σπύρος Αλμπέρτης, αποτελεί έκφραση εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα την ελληνική κρουαζιέρα. «Η εταιρία δείχνει έμπρακτα την προτίμησή της στη χώρα, που μπορεί να αναπτύξει μεγάλη δυναμική τα επόμενα χρόνια στις υψηλής ποιότητας κρουαζιέρες» αναφέρει ο κ. Αλμπέρτης. Ο ίδιος τόνισε ότι τον επόμενο χρόνο αναμένεται να διπλασιαστούν οι προσεγγίσεις της Silver Sea στα ελληνικά λιμάνια. Υπογραμμίζει δε, ότι οι κρουαζιέρες του Silver Moon προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες με έμφαση στην τοπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών.
«Βάζουμε στον προγραμματισμό μας εναλλακτικούς, για το μεγάλο κοινό της κρουαζιέρας, προορισμούς, αναδεικνύοντας κάθε γωνιά της Ελλάδας» σημειώνει τονίζοντας ότι ήδη η ζήτηση είναι υψηλή από τους πελάτες της εταιρίας, από μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ. Παράλληλα αναφέρει ότι τον Αύγουστο αναμένεται άλλο ένα πλοίο της SilverSea στην Ελλάδα και τον Πειραιά - το Silver Whisper. Βέβαια, ήδη, για υποστηρικτικές υπηρεσίες (αλλαγές πληρωμάτων κτλ) βρίσκεται στο λιμάνι της Σούδας το Silver Explorer από την περασμένη Ανοιξη.
Την στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης στον κλάδο ανέδειξε πάντως και ο Richard D. Fain, πρόεδρος και CEO της Royal Caribbean Cruises. «Η κυβέρνηση ήταν υποστηρικτική και μας γνωστοποίησε το πλάνο της επανεκκίνησης ήδη από τον Φεβρουάριο, ώστε να μπορέσει να υπάρξει σωστός προγραμματισμός» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ερωτηθείς για την ζήτηση, διευκρίνισε ότι είναι πολύ ισχυρή για το 2022-2023 αλλά και για την επόμενη χρονιά και σε αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι και οι εταιρείες κρουαζιέρας προσαρμόστηκαν εγκαίρως, υιοθετώντας όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα για να διασφαλίσουν όσο γίνεται την υγειονομική προστασία των ταξιδιωτών τους».
Να σημειωθεί ότι το Silver Moon ακολουθεί το μοντέλο green pass free flow, όπου οι τουρίστες αποβιβάζονται χωρίς να είναι αναγκασμένοι να επισκεφτούν αποκλειστικά συνεργαζόμενα με την εταιρεία καταστήματα των νησιών, αλλά όποιο επιθυμούν οι ίδιοι -γεγονός που ενισχύει μεγαλύτερο μέρος της τοπικής κοινωνίας.
Δείτε παρουσίαση του Silver Moon: