Ξεθάρρεψαν οι Αθηναίοι και... ξεμύτισαν -Αύξηση κυκλοφορίας οχημάτων κατά 18% στους δρόμους της Αττικής - iefimerida.gr

Ξεθάρρεψαν οι Αθηναίοι και... ξεμύτισαν -Αύξηση κυκλοφορίας οχημάτων κατά 18% στους δρόμους της Αττικής

Έλεγχοι της Τροχαίας σε επαρχιακό δρόμο
Έλεγχοι της Τροχαίας σε επαρχιακό δρόμο / Φωτογραφία αρχείου: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σταδιακή αύξηση της κυκλοφορίας των οχημάτων σε ποσοστό 18%, από την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω κορωνοϊού, παρατηρείται στους κεντρικούς δρόμους της Αττικής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα στοιχεία είναι σύμφωνα με τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων που επεξεργάζεται το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής.

Το γεγονός καταδεικνύει μια χαλάρωση, η οποία μπορεί να αντιστρέψει τη θετική πορεία που παρουσιάζει η χώρα έναντι της πανδημίας, αναφέρει ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, υπογραμμίζοντας: «Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, καθώς ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού παραμένει. Σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες οφείλουν να συνεργάζονται με τις αρχές και να αποφεύγουν άσκοπες μετακινήσεις και οι αρμόδιες αρχές χρειάζεται να αξιοποιήσουν τα σχετικά στοιχεία πριν το αυξητικό φαινόμενο λάβει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις».

Συνεχής η αύξηση της κυκλοφορίας στην Αττική

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψαν οι 600 ανιχνευτές κυκλοφορίας, οι οποίοι μετρούν συνεχώς τον αριθμό των οχημάτων που διέρχονται από κεντρικές αρτηρίες, φαίνεται ότι τη 2η εβδομάδα εφαρμογής των μέτρων, (30 Μαρτίου - 5 Απριλίου) διαπιστώθηκε μια αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 7.6% σε σύγκριση την 1η εβδομάδα (23 -29 Μαρτίου) και την 3η εβδομάδα περαιτέρω αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 10%.

Οι διαπιστώσεις χαρακτηρίστηκαν ανησυχητικές, καθώς κυκλοφορούν περισσότεροι πολίτες σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα και όλα τα στοιχεία και τα συμπεράσματα με εντολή του περιφερειάρχη Γ. Πατούλη, θα μεταβιβαστούν άμεσα στα αρμόδια υπουργεία προκειμένου να ληφθούν μέτρα που θα περιορίσουν τις άσκοπες μετακινήσεις των πολιτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι το Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας υπάγεται στη γενική διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Έργων και Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής, με βασικό στόχο τον άμεσο εντοπισμό των κυκλοφοριακών προβλημάτων και την δρομολόγηση ταχείας επίλυσης.

Τα συμπεράσματα από το Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας

Σύμφωνα με τη στατιστική ανάλυση της κυκλοφορίας, από την ημέρα εφαρμογής των μέτρων κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα ως Παρασκευή) προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

  1. Κατά την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής των μέτρων (23 με 29 Μαρτίου) παρουσιάστηκε μείωση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 52.8% σε σύγκριση με μια τυπική εβδομάδα του Μαρτίου 2019 και μείωση σε ποσοστό 50.2% σε σύγκριση την 1η πρώτη του Μαρτίου 2020.
  2. Κατά τη δεύτερη εβδομάδα εφαρμογής των μέτρων, παρουσιάζεται μείωση της κυκλοφορίας σε σύγκριση με την τυπική εβδομάδα Μαρτίου 2019, αλλά σε ποσοστό 49.2%. Δηλαδή παρουσιάστηκε αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 7.6% σε σύγκριση με τους φόρτους της πρώτης εβδομάδας εφαρμογής των μέτρων.
  3. Κατά τη τρίτη εβδομάδα εφαρμογής των μέτρων, δηλαδή την τρέχουσα εβδομάδα, παρουσιάστηκε περαιτέρω αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 10% σε σύγκριση με τους φόρτους της πρώτης εβδομάδας εφαρμογής των μέτρων (23 με 29 Μαρτίου).

Ενδεικτικά στοιχεία από την διέλευση οχημάτων από την Λ. Κηφισού στο ύψος των ΚΤΕΛ στο ρεύμα προς Πειραιά

Ενδεικτικά κατα μέσο όρο οι ωριαίοι φόρτοι οχημάτων που παρουσιάστηκαν στην Λ. Κηφισού στο ύψος των ΚΤΕΛ στο ρεύμα προς Πειραιά, κατά τα παραπάνω διαστήματα.

  • τυπική εβδομάδα Μαρτίου 2019 : 5.209 οχήματα ανά ώρα
  • 1η εβδομάδα Μαρτίου: 5.335 οχήματα ανά ώρα
  • 1η εβδομάδα λήψης των μέτρων: 2.558 οχήματα ανά ώρα
  • 2η εβδομάδα λήψης των μέτρων : 2.830 οχήματα ανά ώρα
  • 3η εβδομάδα λήψης των μέτρων: 2.836 οχήματα ανά ώρα.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ