«Έμεινα στην Αττική Οδό για 3 ώρες, πήγα για ερευνητικούς σκοπούς, δεν υπήρχε πληροφόρηση στα διόδια στους οδηγούς που έμπαιναν», δήλωσε ο Ευθύμιος Λέκκας.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο καθηγητής Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών τόνισε για την Αττική Οδό πως «ενώ είναι ένας ασφαλής δρόμος για την ταχεία κυκλοφορία, όταν προκύπτουν τέτοια φαινόμενα έχει τεράστια τρωτότητα».
Όπως εξήγησε στη συνέχεια, αυτό συμβαίνει διότι μπορεί να υπάρχουν διασταυρώσεις, είσοδοι και έξοδοι, αλλά «στο διάστημα μεταξύ των εισόδων και των εξόδων, που είναι 3 με 4 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει διαφυγή. Και δεν υπάρχει τρόπος να δοθεί βοήθεια. Γι' αυτό καταλήξαμε στα γεγονότα της περασμένης Δευτέρας».
Απαντώντας στην παρατήρηση πως προκλήθηκαν ανάλογα σκηνικά και σε άλλους δρόμους, όπως είναι η Μεσογείων και η Μαραθώνος, επισήμανε:
«Δεν υπάρχει διαλειτουργικότητα μεταξύ των φορέων. Ο νόμος εφαρμόζεται μερικώς, δεν έχουμε κάνει ανάλυση των κινδύνων και κάθε φορά αντιμετωπίζουμε νέα φαινόμενα».
«Ο νόμος του 2020 εφαρμόζεται μερικώς. Αλλά έχει σημασία ότι δεν έχουμε κάνει ανάλυση κινδύνου. Κάθε φορά αιφνιδιαζόμαστε με γεγονότα με μεγαλύτερη έκταση, σε νέες περιοχές που δεν είχαν εμφανιστεί τέτοια φαινόμενα. Και οφείλεται αυτό στο ότι δεν υπάρχουν αξιόπιστα επιχειρησιακά σχέδια για τα προβλήματα που προκαλεί η κλιματική αλλαγή», τόνισε ο κ. Λέκκας.