Ανακοίνωση εξέδωσαν τα Πολυκαταστήματα των attica αναφορικά με την επιβολή διοικητικού προστίμου για παράβαση των διατάξεων του Ν. 2251/94.
Ειδικότερα η εταιρεία αναφέρει ότι «ο έλεγχος στο ηλεκτρονικό κατάστημα των attica έλαβε χώρα τον Ιούλιο του 2024. Ανακοινώθηκε με καθυστέρηση 4ων μηνών και μάλιστα την ημέρα του Black Friday αφορά σε έναν μόνον συγκεκριμένο κωδικό καλλυντικού προϊόντος και τη διάθεσή του στην τιμή των 34,93 ευρώ με τιμή αναφοράς 49,90 ευρώ αντί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων τελευταίων 30 ημερών, δηλ. 32,97 ευρώ με τιμή αναφοράς 47,10 ευρώ».
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται: «Αν και αναγνωρίζουμε ότι το πρόστιμο που επιβλήθηκε συνδέεται με προηγούμενη παράβαση, που αφορούσε πωλήσεις περίπου 300 ευρώ τονίζουμε ότι το πρόστιμο ύψους 400.000 ευρώ για μηδενικές πωλήσεις προϊόντων είναι άδικο καθώς:
- δεν έχει προκύψει βλάβη σε καταναλωτή γιατί καμία πώληση δεν πραγματοποιήθηκε στην «εσφαλμένη» τιμή επειδή στο λογιστικό σύστημα είχε καταχωρηθεί η ορθή τιμή πώλησης
- αφορά σε ένα μεμονωμένο κωδικό μεταξύ των 30.000 κωδικών που φιλοξενούνται στο ψηφιακό κατάστημα
- οφείλεται σε τεχνικό σφάλμα
- εντοπίστηκε άμεσα και διορθώθηκε την ίδια μέρα
- κινηθήκαμε άμεσα για να εξαλείψουμε την πιθανότητα αντίστοιχων περιστατικών στο μέλλον, επενδύοντας σε ένααυτοματοποιημένο ελεγκτικό λογισμικό, συνολικής αξίας 30.000 ευρώ, που δεν επιτρέπει την ανατίμηση σε προϊόν που έχει μπει σε έκπτωση».
«Για την Αττικά Πολυκαταστήματα, μια εταιρία με πολύχρονη παρουσία στην Ελλάδα, η πιστή τήρηση του ισχύοντος νομικού πλαισίου και ο σεβασμός στους πελάτες παραμένουναδιαπραγμάτευτες αρχές. Με στόχο να προστατεύσουμε την φήμη της εταιρείας μας, τους 2.200 εργαζομένους της, καθώς και τους 300 συνεργάτες μας, θα προβούμε σε όλα τα νόμιμα μέσα προστασίας που μας δίνει η ελληνική νομοθεσία» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
ΑΠΕ-ΜΠΕ