Ελληνικό κριθάρι, επενδύσεις, εξαγωγές και μια ελληνική, νέα μπίρα, την «Νύμφη» που αντλεί το όνομά της από τον τοπικό μύθο της Γοργόνας, της αδερφής του Μέγα Αλέξανδρου. Αυτά είναι μερικά από όσα είχαν την δυνατότητα να δουν και να μάθουν οι επισκέπτες της 84ης ΔΕΘ, όπου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έδωσε δυναμικό παρών.
Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μια νέα μπίρα, την «Νύμφη», που παράγεται στην Θεσσαλονίκη με 100% μακεδονικό κριθάρι και ελληνικές πρώτες ύλες και αποτέλεσε και την επίσημη μπίρα της ΔΕΘ. Οι, δε, λάτρεις της μαύρης μπίρας μπορούσαν να αναζητήσουν και την «Νύμφη Dark», την μαύρη εκδοχή που φτιάχτηκε αποκλειστικά και μόνο για την έκθεση.
Στάση στο περίπτερο της «Νύμφης» έκανε τόσο ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όσο και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, όπου ενημερώθηκαν για τη σπουδαιότητα της παραγωγής της συγκεκριμένης μπίρας στην τοπική οικονομία καθώς και τις ευκαιρίες ανάπτυξης και απασχόλησης που παρέχει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην ελληνική περιφέρεια.
Αθηναϊκή Ζυθοποιία - Τριετές επενδυτικό πλάνο
Το «παρών» στη φετινή ΔΕΘ έδωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, συμμετέχοντας ενεργά στις εργασίες του 4ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας (4th Global Agripreneurs Summit). Στο συνέδριο, σημαντικοί ομιλητές και επιχειρηματίες από όλον τον κόσμο συζήτησαν και παρουσίασαν καλές πρακτικές για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα.
Ειδικότερα, ο κ. Δανιηλίδης, παρουσίασε το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας που υλοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία τα τελευταία 11 χρόνια και εξασφαλίζει, μέσα από συνεργασία με 2500 αγρότες, 100% ελληνικό κριθάρι για τα προϊόντα της εταιρείας.
Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας συμμετείχε σε συζήτηση πάνελ με τον υφυπουργό Εξωτερικών, αρμόδιο για την οικονομική διπλωματία και εξωστρέφεια, Κωνσταντίνο Φραγκογιάννη. Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Αλ. Δανιηλίδης αναφέρθηκε στις εξαγωγές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σημειώνοντας τις προοπτικές που ανοίγει η απελευθέρωση της παραγωγής μηλίτη στη χώρα. Στόχος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για το 2019 είναι η παραγωγή 3 εκατομμυρίων λίτρων μηλίτη με τη σημαντική αυτή επένδυση να υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει πάνω από 2 εκατομμύρια επιπλέον προστιθέμενη αξία για την χώρα, καθώς και 65 νέες θέσεις εργασίας (άμεσες και έμμεσες). Παράλληλα, προανήγγειλε ένα τριετές επενδυτικό πλάνο για την ενεργειακή αναβάθμιση των παραγωγικών μονάδων της εταιρείας με στόχο την εκπλήρωση στόχων της για μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος.