Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό.
Συγκεκριμένα, το πρωί της Δευτέρας το επιβατικό κοινό αντίκρισε αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που στρέφονται κατά των αμβλώσεων, οι οποίες αναγράφουν: «Ηξερες ότι στο αγέννητο παιδί από την 18η ημέρα χτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».
«Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής», καταλήγει το μήνυμα της αφίσας στο κάτω μέρος της. Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του μετρό, με τους επιβάτες να αντιδρούν έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ενδεικτικά είναι μερικά σχόλια χρηστών στο twitter:
- Διαβάζω για τις αφίσες στο μετρό. Καμπάνια ενημέρωσης για την πρόληψη κ αντισύλληψη, μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, κράτος πρόνοιας για όλους προέχουν ρε μύδια! Μετά πέφτετε από τα σύννεφα που πετούν παιδιά από τα μπαλκόνια ή τα πετούν στους κάδους..
- Μετρό άλλων χωρών:Βοηθήστε έναν άστεγο. Μετρό Ελλάδας: Βάλτε πιο πάνω την ζωή ενός αγκιστρωμένου σπερματοζωαρίου από την ζωή μιας 15χρονης βιασμένης
- Στο μεταξύ βγήκαν στο μετρό διαφημίσεις κατά της γυναικείας αυτοδιάθεσης. Οπως Αμερική.
Χρηστίδης: Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του μετρό;
Εντονη ήταν και η αντίδραση του εκπροσώπου Τύπου του ΚΙΝΑΛ, Παύλου Χρηστίδη ο οποίος σε ανάρτησή του στο Facebook ζητά εξηγήσεις.
«Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή,όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα», γράψει ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος.
«Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;», καταλήγει.
Μυλόπουλος: Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στο μετρό η ΣΤΑΣΥ ΑΕ
Σχολιάζοντας το θέμα ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος έγραψε στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».