Πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στις παραλαβές από courier περιμένουν τους καταναλωτές που κάνουν διαδικτυακά τις αγορές τους λόγω lockdown.
Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις τα προϊόντα φτάνουν στραπατσαρισμένα ακόμα και κατεστραμμένα, λόγω του τεράστιου όγκου στις αποθήκες των εταιρειών ταχυμεταφορών. Ενδεικτικό είναι το κείμενο αγανάκτησης και οι φωτογραφίες που έστειλε στο iefimerida.gr αναγνώστης.
«Κυκλοφορεί ως ανέκδοτο. Καλύτερα με τον Άγιο Βασίλη παρά με courier. Η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου που το τελευταίο δίμηνο έκανε τις διαδικτυακές αγορές του επιλέγοντας την παράδοση στον χώρο του… ψώνισε από κούνια. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή των παραγγελιών, αλλά στην κατάσταση των προϊόντων που έφτασαν στα χέρια μου. Προς επίρρωση των παραπάνω, παραθέτω δύο παραδείγματα, ενδεικτικά του χάους στις διανομές. Συνέβησαν σε εμένα τον τελευταίο μήνα.
Είμαι καλός πελάτης γνωστού διαδικτυακού καταστήματος. Μέσω πλατφόρμας αγορών παρήγγειλα τηλεόραση αξίας €390 και την παρέλαβα σε άριστη συσκευασία. Έλα όμως που το δέμα απ' έξω ήταν κούκλα και από μέσα… πανούκλα, αφού η οθόνη της συσκευής έφτασε στα χέρια μου σπασμένη. Επί έναν μήνα προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με το κατάστημα, αλλά η γραμμή ήταν συνεχώς κατειλημμένη, ενώ τα e-mail που έστελνα έμεναν αναπάντητα. Φανταστείτε να μην ήμουν και καλός πελάτης!
Δεύτερη περίπτωση. Παρήγγειλα από άλλο κατάστημα, μαρμάρινη απλίκα την οποία παρέλαβα θρύψαλα, ύστερα από αναμονή τεσσάρων εβδομάδων! Κατά την επικοινωνία με την επιχείρηση στάθηκα πιο τυχερός, καθώς η ανταπόκριση για την αντικατάσταση του κατεστραμμένου προϊόντος ήταν άμεση.
Φυσικά και οι ευθύνες δεν βαραίνουν τους εργαζομένους των ταχυμεταφορών, οι οποίοι δουλεύουν εξουθενωτικά ωράρια προκειμένου να φέρουν σε πέρας τον τεράστιο όγκο παραδόσεων και παραλαβών.
Οι διαδικτυακές αγορές μπορεί να είναι μονόδρομος κατά την περίοδο του lockdown, όμως είναι απρόσωπες και δεδομένης της έλλειψης οργάνωσης πολλών εταιρειών courier, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μετατραπούν σε μια άνευ προηγουμένου οδύσσεια για τους καταναλωτές.
Στέλνω αυτό το κείμενο με την ελπίδα να ευαισθητοποιηθούν τόσο οι εταιρείες ταχυμεταφορών όσο και τα καταστήματα, ώστε να βρεθεί μια λύση, καθώς φαίνεται ότι αυτός ο τρόπος αγορών θα συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμα».