Μέσα από τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021», που έκαναν τη διαφορά τη χρονιά που πέρασε.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το 2021, βρέθηκε με αγάπη και φροντίδα δίπλα σε όλα όσα έχουν αξία, μέσα από ενέργειες για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. Καιγια άλλη μια χρονιά απέδειξεστην πράξη τον σκοπό της: να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.
Οι «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» που πραγματοποίησε, αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου πρωτοβουλιών, απαντούν στα κριτήρια ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση) και επιβεβαιώνουν έμπρακτα πως η αγάπη, η φροντίδα και το αίσθημα αλληλεγγύης βρίσκονται στο DNA της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Δράσεις φροντίδας για τον Άνθρωπο
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ νοιάζεται έμπρακτα για την κοινωνία και υποστηρίζει με συνέπεια κάθε της ανάγκη, έκτακτη ή μη. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του 2021, διέθεσε 1 εκατομμύριο ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 οργανισμούς.Παράλληλα, προσέφερε πάνω από 137.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα, σκορπίζοντας χαμόγελα, μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, ενώ παρείχε περισσότερα από 8 εκατομμύρια γεύματα σε τοπικούς φορείς μέσω των «Τροφίμων Αγάπης», του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων.
Διαχρονικά, όμως, η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται και για τους δικούς της ανθρώπους. Τα 14.774 μέλη της μεγάλης ΑΒητικής οικογένειας. Για τους οποίους φροντίζει να διασφαλίζει ένα περιβάλλον εργασίας κατάλληλο για την εξέλιξή τους, ελκυστικό και ταυτόχρονα ασφαλές μεσύγχρονες πολιτικές εταιρικής διακυβέρνησης.Έτσι,επένδυσε συνολικά 22,85 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές προς τους ανθρώπους της, και τους προσέφερε 319.403 συνολικές ώρες εκπαίδευσης.
Δράσεις φροντίδας για τα Προϊόντα
Η ΑΒ νοιάζεται για τα προϊόντα που προσφέρει στους σχεδόν 2,2 εκατομμύρια πελάτες της. Και το 2021, φρόντισε ώστε κάθε τραπέζι και νοικοκυριό να γεμίσει με προϊόντα εκλεκτά, ασφαλή, ποιοτικά και βιώσιμα. Άλλωστε, το 48,56% των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 2021 αφορά σε υγιεινές διατροφικές επιλογές. Παράλληλα, συνέχισε τους συστηματικούς ελέγχους σε καταστήματα αλλά και στους προμηθευτές της.
Τέλος, μαζί με τους Έλληνες παραγωγούς της, που αποτελούν το 90% των προμηθευτών της, ανοίγει νέους δρόμους στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή. Μάλιστα, φροντίζει και για την εξέλιξή τους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε εργαλεία, τεχνικές και καινοτόμα συστήματα, με το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, έχοντας ωφελήσει μέχρι στιγμής 234 παραγωγούς.
Δράσεις φροντίδας για το Περιβάλλον
Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται ουσιαστικά για το περιβάλλον. Γιατί το περιβάλλον είναι το μεγάλο μας σπίτι, που αγαπάμε και φροντίζουμε για τις επόμενες γενιές. Για αυτό και λαμβάνει μέτρα για την προστασίατου.
Το 2021, ηγήθηκε μιας πρωτοβουλίας μαζί με το WWF Ελλάς, με στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2025. Ταυτόχρονα, έχει δεσμευτεί και για τη μείωση της χρήσης του πλαστικού κατά το ίδιο ποσοστό. Επίσης, τοποθέτησε 360 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue σε 78 καταστήματα. Ακόμη, έχει εγκαταστήσει έξυπνους μετρητές ενέργειας και παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο και σε 24ωρη βάση τη λειτουργία των καταστημάτων, των Κεντρικών Γραφείων και των αποθηκών της, στοχεύοντας στη μείωση της κατανάλωσης της ηλεκτρικής ενέργειας.
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος η βιωσιμότητα, η υπευθυνότητα, η φροντίδα, ο σεβασμός και η αγάπη για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον αποτυπώνονται σε κάθε της βήμα. Σε καθετί που κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Γι’ αυτό είναι εδώ. Για όλους εμάς. Για όλα όσα έχουν αξία. Για τις ανάγκες του σήμερα, αλλά και για το μέλλον μας.
Δείτε αναλυτικά τον Απολογισμό με τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» της ΑΒ Βασιλόπουλος εδώ.
ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.