Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media μια υπέροχη εικόνα που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια «Για ό,τι θέλεις να είσαι» η οποία «τρέχει» τους τελευταίους μήνες.
Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα «Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι».
Στην νέα εκδοχή της, η εικόνα συνοδευόταν από το μήνυμα «Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμα περισσότερα. Χρόνια πολλά!».
H ίδια φωτογραφία αναρτήθηκε και σε στάση λεωφορείου στην Αθήνα:
Ακολούθησε ένα πρωτοφανές κύμα ομοφοβικού μίσους, με εκατοντάδες χρήστες να βρίζουν με τους χυδαιότερους χαρακτηρισμούς τον πατέρα που τόλμησε να βαφτεί και να βάλει κοκκαλάκια στα μαλλιά, να κατηγορούν την εταιρεία για λανθασμένα πρότυπα και να την απειλούν με μποϊκοτάζ. Ανάμεσά τους και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και γνωστός ομοφοβικός Βασίλης Τσάρτας.
Κάποια από τα σχόλια στα social media ήταν τόσο ακραία που η εταιρία αναγκάστηκε να τα αφαιρέσει από την ανάρτηση.
Τη διαφήμιση των σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» για τη Γιορτή του Πατέρα πόσταραν στο Twitter τα Lidl, δίνοντας έτσι την καλύτερη απάντηση στο μίσος και στην ομοφοβία:
Αλλά και ο Κύπριος δημοσιογράφος και νυν ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ, Λουκάς Φουρλάς, ο οποίος έχασε την 4χρονη κόρη του Αρτέμιδα από καρκίνο το καλοκαίρι του 2017, στήριξε το δυνατό μήνυμα της αλυσίδας τροφίμων και έγραψε:
«Μου έβαφε το πρόσωπο με χρωματιστά από αυτά που δύσκολα βγαίνουν και μου ελεγε.. “Τώρα παπά μοιάζεις με τις κούκλες μου, λίγο όμως πιο άσχημος..” Θα έδινα, τα πάντα, αν μπορούσα, για να ζησω ξανα τη στιγμή. Ελπίζω, να βοήθησα κάποιους να καταλάβουν..»