Ενα χρόνο μετά την ανείπωτη τραγωδία στο Μάτι, ο στόλος του Πυροσβεστικού Σώματος μοιάζει αποδεκατισμένος, αφού αρκετά είναι τα πυροσβεστικά οχήματα τα οποία είναι παροπλισμένα.
Και αυτό γιατί, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, περίπου εκατό οχήματα δεν θα ριχθούν στη μάχη κατά των πυρκαγιών αφού μεταφέρθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση στο συνεργείο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στα Μέγαρα για συντήρηση και διορθώσεις.
4 στα 10 πυροσβεστικά οχήματα είναι αξιόπιστα
Σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού, τα οχήματα της πυροσβεστικής σε όλη την Ελλάδα, ανέρχονται σε 3.294. Από αυτά, τα 400 είναι άνω των 30 ετών, ενώ τα 700 είναι 20ετίας, γεγονός που σημαίνει πως μόλις 4 στα 10 οχήματα είναι πλήρως αξιόπιστα.
«Παροπλισμένα οχήματα υπάρχουν σε πολλές υπηρεσίες στη χώρα, και όχι μόνο στα Μέγαρα, στο πυροσβεστικό συνεργείο. Θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί η μετακόμιση από τον Απρίλιο για να συντηρεί τώρα τα οχήματα που χρειαζόμαστε», αναφέρει στον ΣΚΑΙ ο πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος, Φίλιππος Παντελεάκος.
Και συνεχίζει: «Το καλοκαίρι προμηνύεται αρκετά δύσκολο με βάση τον σχεδιασμό που ήδη υπάρχει και δυστυχώς είναι αυτός του 2018. Η φυσική ηγεσία του σώματος και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη λειτουργούν ως οι «μοιραίοι» του Κώστα Βάρναλη: εγκαταλείπουν το σκάφος».
Περιμένοντας το ελληνικό δημόσιο
«Οι εργασίες σημαίνει ότι χρειάζονται και ανταλλακτικά. Τα ανταλλακτικά όμως δεν μπορεί κάποιος να τα πληρώσει από την τσέπη του και να περιμένει μετά από 8 ή 12 μήνες να πληρωθεί από το ελληνικό δημόσιο. Αυτές οι παθογένειες είχαν εντοπιστεί και είχαμε ζητήσει διακριτική μεταχείριση» τόνισε από την πλευρά του ο Μιχάλης Χάλαρης, αξιωματικός διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κορωπίου.