Και στη νοηματική γλώσσα παρουσιάζει η ΝΔ το κεντρικό προεκλογικό της σποτ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη για τις ευρωεκλογές.
Η σχετική πρωτοβουλία είναι κοινή πρακτική σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα, καθώς τα κόμματα δεν συνηθίζουν να «μεταφράζουν» τα κεντρικά τους προεκλογικά σποτ στη νοηματική γλώσσα.
Σύμφωνα με την ΝΔ, η αυτονόητη αυτή επιλογή στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και είναι υποχρέωση των πολιτικών φορέων να αξιοποιήσουν κάθε τεχνολογικό μέσο προκειμένου όλοι οι συμπολίτες μας να συμμετέχουν ισότιμα στα κοινά.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ανοίγοντας σήμερα την κεντρική σελίδα του youtube όλοι οι Ελληνες χρήστες θα δουν το συγκεκριμένο σποτ, καθώς η ΝΔ επέλεξε να αφιερώνει σήμερα την διαδικτυακή προεκλογική της καμπάνια στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακοής.
Παράλληλα η Νέα Δημοκρατία αναδεικνύει ότι είναι στον πυρήνα του προγράμματος της, οι ίσες ευκαιρίες για όλους. Οπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης «χρειάζεται να πολεμήσουμε στη ρίζα του οποιαδήποτε διάκριση, οποιοδήποτε στερεότυπο μπορεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα απέναντι στους συμπολίτες μας με οποιαδήποτε αναπηρία».
Το σποτ της ΝΔ: