Η Νανά Παλαιτσάκη και το DNA του Σέξπιρ μέσα της.
Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΠΩΣ (ευτυχώς) ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΟΣΑΣΤΕ
Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος (terra_gelida@hotmail.com / klarinabourana.blogspot.com) καταγράφει κάθε μέρα τα τραύματα των τηλεοπτικών εικονοκλαστικών του εξαρτήσεων σε real time λαϊκής μαναβικής.
Θέλω να αγιάσω αλλά δεν μπορώ, αλήθεια στο λέω τιβολόγιό μου. Μολονότι υποσχέθηκα (και στη μητέρα μου, και στον Ιλό και στον Ράπτη και σε έναν γκόμενο που τα έχω μαζί του από χτες και δε θυμάμαι το όνομά του - λέω να τον χωρίσω σήμερα γιατί έπιασε και μεσημέρι πια κι έχουμε γίνει δεσμός) ότι θα γίνω καλός άνθρωπος, δεν με βοηθάνε οι καταστάσεις. Μπορεί και να φταίει αυτή η διαφήμιση που έχει αρχίσει να παίζεται τώρα τελευταία στην tv για την κολπική ξηρότητα και τη βλέπω και το βράδυ στον ύπνο μου σαν εφιάλτη, τι να σου πω. Όπου μια ευγενική κυρία μιας κάποιας ηλικίας στη διαφήμιση μάς ανακοινώνει ότι με το τάδε τζελ δεν θα υποφέρει πια από κολπική ξηρότητα, οπότε θα μπορεί ο καθείς (σκέφτομαι εγώ) με ευκολία να γλιστρήσει μέσα της. Και μετά από δίπλα από την κυρία προβάλλει ένας κύριος, που πιο αδελφή δεν έχεις όμως, και λέει με παράπονο στην κάμερα «εμ, βέβαια, όλα για τις γυναίκες» γιατί μάλλον κι αυτός έχει ξηρότητα και χρειάζεται λιπαντικό. Και μετά τελειώνει η διαφήμιση, και βγαίνει η Νανά Παλαιτσάκη, που έχει και αυτή μια κάποια ηλικία μολονότι δεν το έχει συνειδητοποιήσει, καλεσμένη στο «Πολύ Μπλα Μπλα» της Τσιμτσιλή, να μας μιλήσει για αυτό που μπαίνει στο δικό της μέσα της. Που εν προκειμένω είναι το dna του Σέξπιρ, αλλά δεν μπορώ να σου πω αν γλιστράει έτσι εύκολα ή ζορίζεται, γιατί, όσο και να το κάνεις, Σέξπιρ είναι αυτός και μια δυσκολία την έχει. Το οποίο dna, εν προκειμένω, τη συνάντησε τη Νανά μια φορά που είχε πάει να δει τον τεκνό γκόμενό της που είναι μεγάλος ηθοποιός, παρά το πολύ νεαρό της ηλικίας του, στο θέατρο, και όπως μας είπε η Νανά (που δεν της αρέσει να μιλάει για τα προσωπικά της), η όλη εμπειρία για την ίδια ήταν μια πραγματική άσκηση θάρρους (φαντάζομαι και λόγω της υποκριτικής δεινότητάς του συντρόφου της) επειδή καθόταν πολύ μπροστά στη σκηνή και το έργο περιείχε πλείστες σκηνές χαμουρέματος του καλού της με τη συμπρωταγωνίστρια, αλλά ευτυχώς λειτούργησε το dna του Σέξπιρ μέσα της. Γεγονός που με έχει βάλει στη διαδικασία να ψάξω να βρω ποιο έργο του Σέξπιρ έπαιζε που έχει τόσα χαμουρέματα, και να της προτείνω την άλλη φορά να τον στείλει τον μικρό να παίξει Τσέχοφ που είναι πιο του υπονοούμενου. Αφορμή για όλη αυτήν την εκ βαθέων εξομολόγηση της Νανάς ήταν το κάλεσμα της Σταματίνας για να σχολιάσει (η Νανά) τις υποκριτικές επιδόσεις του νεαρού της στο τελευταίο επεισόδειο των «Οικογενειακών Ιστοριών», όπου και πρωταγωνίστησε ο ζεν πρεμιέ (γιατί καλός ο Σέξπιρ, αλλά χρειάζεται και λίγη κομέντια ντελ άρτε). Κάτι το οποίο δεν ενέκρινε ο πανελίστας Στάθης Παππούλιας, λέγοντας «δεν καταλαβαίνω πώς βλέπετε αυτές τις αηδίες», διαχωρίζοντας σαφώς την ποιοτική θέση του «Πολύ Μπλα Μπλα». Ενώ εγώ, βαθιά μέσα μου, έχω μια ανησυχία τώρα που η Δήμητρα Ματσούκα έπαιξε την «Στρίγγλα που έγινε αρνάκι» και η Σμαράγδα Καρύδη ετοιμάζεται για τη Δυσδαιμόνα του «Οθέλλου» μην πιαστούν μαλλί με μαλλί με τη Νανά, γιατί δεν τον πέταξε τυχαία τον Σέξπιρ, ούτε την υποσημείωση στο τέλος του λόγου της, πως οι φίλες της είπαν ότι η ίδια είναι πιο όμορφη από την πρωταγωνίστρια στις «Οικογενειακέ Ιστορίες» αφού «όταν μιλάω με τις φίλες μου τέτοια σχολιάζουμε και ξεχνάω ότι είμαι δημοσιογράφος – τηλεκριτικός – κομμώτρια». Αυτό το κομμώτρια ήταν που με έβαλε σε υποψίες για το μαλλί με μαλλί που σου είπα.
Η Νανά βοηθάει έμπρακτα τον σύντροφό της, μελετώντας τον νέο σεξπιρικό ρόλο του αγαπημένου της, ώστε να μη χάνει τις πρόβες του όσο δουλεύει χαμαλίκι στις «Οικογενειακές Ιστορίες» για να της αγοράσει κομμωτήριο.