Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, η υπερκατανάλωση και η φούσκα του δανεισμού δημιούργησαν διαφημιστικές εταιρείες-κολοσσούς που συχνά αλλοίωναν λόγω των τεράστιων συμφερόντων που διακυβεύονταν την ουσία της πληροφόρησης. Ορισμένες διαφημιστικές, που συμπεριφέρθηκαν με πειρατική λογική, καταλήστευσαν το δημόσιο και τις ΔΕΚΟ μέσα από ένα σύστημα διαπλοκής με την πολιτική εξουσία.
Σήμερα αυτό το οικοδόμημα καταρρέει συμπαρασύροντας τον παλιό κόσμο των media και των διαφημιστικών εταιρειών που πνίγονται στην αναξιοπιστία και τα χρέη. Ίσως θα πρέπει να καταρρεύσει όλο αυτό το οικοδόμημα για να προκύψει κάτι καινούριο, ελπιδοφόρο και πιο υγιές.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο