Η Volvo Cars αλλάζει το πώς και το πού θα συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής, περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με τον πελάτη.
Έως το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online. Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης. Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.
Η στρατηγική εστιάζει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως στον κλάδο των αυτοκινήτων: την αγορά των premium ηλεκτρικών. Η Volvo Cars αφοσιώνεται στο να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτή την κατηγορία, συνεχίζοντας να αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μαζί με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση.
Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση αυτοκινήτων. Το Care by Volvo, μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση. Η online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση - όπου διατίθεται.