Η VW Αμερικής εκμεταλλεύτηκε το ηλεκτρικό σύνολο του e-Golf και αναγέννησε το αειθαλές Type 2 σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής μας.
Kαι σε αυτή, τη σύγχρονη εκδοχή του Type 2, το κινητήριο σύνολο παραμένει τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Ωστόσο, ο τετρακύλινδρος αερόψυκτος βενζινοκινητήρας των 60 ίππων έχει δώσει τη θέση του στο ηλεκτρικό μοτέρ του e-Golf και τις μπαταρίες των 35,8 kWh (αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση που φτάνει τα 201 χιλιόμετρα).

Τα περισσότερα από τα εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά του e-Bus παραμένουν, αμετάβλητα. Οι μονάδες συσσωρευτών βρίσκονται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα, ενισχυμένα και πυρίμαχα περιβλήματα που βρίσκονται κάτω από τα εμπρός καθίσματα (όπου πριν ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου).

Ο χαρακτηριστικός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (μαγκούρα) του VW Type 2 παραμένει, αλλά τώρα επιλέγει τις θέσεις Park, Όπισθεν, Νεκρά και Drive (PRNDB) που υπάρχουν στο e-Golf. Για να διατηρήσει την αυθεντική του αίσθηση, το e-Bus, θα είναι εξοπλισμένο με ένα κλασικό πολυλειτουργικό ψηφιακό πίνακα στο ταμπλό, αλλά με την εικόνα των παλαιών αναλογικών οργάνων. Έτσι η αυθεντική εικόνα δεν αλλάζει αλλά ο οδηγός έχει όλες τις πληροφορίες για τον έλεγχο του οχήματος.

Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του Window Bay Type 2 είναι ιδανική για το εγκάρσιο σύστημα κίνησης που βρίσκεται σε μια ενιαία μονάδα που περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα 100kW, το μονής σχέσης κιβώτιο ταχυτήτων και τον φορτιστή της μπαταρίας.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο Project θα διατεθεί και εκτός Αμερικής.