Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Volkswagen Caddy Van στη χώρα μας, με το επιτυχημένο επαγγελματικό μοντέλο να βρίσκεται στην πέμπτη γενιά του
Το νέο Caddy βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8, υιοθετώντας πολλές προηγμένες τεχνολογίες του τελευταίου, κάνοντας την οδήγηση του Caddy πιο εύκολη, πιο άνετη και ασφαλή.
Η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι εμφανέστατη ακόμα και εξωτερικά, από το μακρύτερο μεταξόνιο. Αυξημένο από τα 2.682 στα 2.755 χιλιοστά, εξασφαλίζει στο Caddy – χάρη στις νέες αναλογίες – μία πιο δυναμική εμφάνιση. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα πολύ φρέσκο design, με το επαγγελματικό όχημα να έχει έντονη προσωπικότητα και κορυφαία αεροδυναμική. Χαρακτηριστικά, ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd έχει μειωθεί στο 0,30 (από 0,33 στο προηγούμενο μοντέλο), νέο σημείο αναφοράς της κατηγορίας.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του νέου Caddy, περιλαμβάνεται η προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα. Νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου - για πρώτη φορά και 18 ιντσών - ενώ νέοι και οι προβολείς και τα πίσω φώτα LED. Για πρώτη φορά υπάρχει διαθέσιμο σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης “Keyless Access
Στο εσωτερικό, η πέμπτη γενιά του 100% νέου Caddy εντυπωσιάζει με λύσεις υψηλής τεχνολογίας και τους αισθητά μεγαλύτερους χώρους. Το Caddy Van παρέχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ., ενώ στο Caddy Van Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ.. Πλέον, το Caddy Van μπορεί να φιλοξενήσει μια ευρωπαλέτα στο πίσω μέρος, καθώς το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών έχει αυξηθεί στα 1.230 χιλιοστά.
Οι επιβατικές (MPV) και Kombi εκδόσεις, οι οποίες αναμένονται στην Ελλάδα από τα τέλη Ιουλίου, θα διατίθενται στάνταρ με πέντε θέσεις. Είτε με μικρό είτε με μεγάλο μεταξόνιο, μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά, όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, με μια τρίτη σειρά καθισμάτων, με τα μεμονωμένα και ανεξάρτητα αφαιρούμενα καθίσματα στο πίσω μέρος να μετατρέπουν γρήγορα το Caddy σε επταθέσιο.
To Caddy προσφέρεται με κινητήρες turbo diesel (TDI), όπου για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twindosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS, 102 PS και 122 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR - ένας τοποθετημένος κοντά στον κινητήρα, ένας πιο μακριά - και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου.
Αντίστοιχα αποδοτικός και «πράσινος» είναι και ο turbo TSI βενζινοκινητήρας με ισχύ 114 PS,ενώ από το επόμενο έτος θα είναι διαθέσιμος και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου, ο οποίος θα βασίζεται στον TGI και θα αποδίδει 130 PS, καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid).